Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

teoria wyboru konsumenta | ocena ryzyka | rodzaje strategii | strategia ceny | kredyt | podział wyniku finansowego | marka firmy | oligopol | polityka cenowa | analiza progu rentowności | negocjacje | cykl życia projektu |

Public relations - opracowanie

Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image) jako cel public relations, kształtowanie wizerunku przez organizację, zjawisko aureoli, efekt diabelski, zarządzanie wizerunkiem, corporate identity – system identyfikacji wizualnej, środki i czynniki identyfikujące, otoczenie organizacji w działalności PR, techniki PR, komunikowanie się z otoczeniem, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, media policy, etapy kryzysku, konflikt, struktura rodzajowa otoczenia organizacji (schemat), konferencja prasowa - jak zorganizować konferencję prasową (10 punktów krytycznych). (22 strony)

Podobne opracowania: #public relations #PR #corporate identity #marketing


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Public relations - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Public relations pobrały na dysk również:
Sponsoring - referat (Liczba stron: 14)
Promocja - referat (Liczba stron: 14)
Sponsoring sportowy (Liczba stron: 20)
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)
Promocja jako element marketingu (Liczba stron: 30)


Krótko, ale na temat:
Geneza public relations - Geneza public relations sięga czasów starożytnych w instytucji Olimpiad i igrzysk olimpijskich. W sporcie starożytni Grecy otrzymywali za zwycięstwo w igrzyskach olimpijskich znaczną nagrodę pieniężną, honorowe żywienie na koszt miasta, zwolnienie od podatku. Było to wiec wg. dzisiejszych kryteriów sponsoringiem. Public...
Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją a społecznością. Praktyka public relations wspomaga kształtowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy, oferowanych przez nią produktów i usług. Zarządza zmianami, reputacją, formułuje...
Reklama a public relations - podobieństwa i różnice - W skrócie możemy wyróżnić: Podobieństwa – zarówno poprzez reklamę, jak i public relations firma umacnia swoją pozycję na rynku, uzyskuje oraz pozyskuje nowych konsumentów – uczestników rynku, ponosi pewne koszty. Zarówno reklama, jak i public relations musza być podporządkowane ogólnym założeniom...
Definicja i cele public relations - Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między ludźmi atmosfery wzajemnego zrozumienia i sympatii. Cele PR: 1. zdobyć przychylne wyobrażenie o firmie 2. stworzyć wyobrażenie dobrego obywatela 3. identyfikacja firmy z oświatą i nauką 4. humanizacja interesów działalności...
Wewnętrzne i zewnętrzne Public relations - Public relations (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją a społecznością. Praktyka public relations wspomaga kształtowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy, oferowanych przez nią produktów i usług. Zarządza zmianami,...


Nowe artykuły: Artykuł 2 na topie | Zobacz też: Artykuł 85 przeczytany 688 razy