Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria potrzeb | komunikacja społeczna | uchwalanie budżetu gminy | budżet gminy | emocje | przykładowy plan marketingowy | czynniki wpływające na kurs walutowy | planowanie zasobów przedsiębiorstwa |

Public relations - opracowanie

Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image) jako cel public relations, kształtowanie wizerunku przez organizację, zjawisko aureoli, efekt diabelski, zarządzanie wizerunkiem, corporate identity – system identyfikacji wizualnej, środki i czynniki identyfikujące, otoczenie organizacji w działalności PR, techniki PR, komunikowanie się z otoczeniem, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, media policy, etapy kryzysku, konflikt, struktura rodzajowa otoczenia organizacji (schemat), konferencja prasowa - jak zorganizować konferencję prasową (10 punktów krytycznych). (22 strony)

Liczba stron: 22

Podobne opracowania: #public relations #PR #corporate identity #marketing


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.
Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.


Na stronie znajduje się 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 548 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 takich plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
19.97 zł

Zamów
35.97 zł

Zamów
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt
19.97 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
35.97 zł

Zamów

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 548 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Do 9 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (9 plików) i Premium (9 plików).

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Public relations - opracowanie należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Public relations pobrały na dysk również:
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (Liczba stron: 26)
Praca menedżera w public relations (Liczba stron: 13)
Sponsoring - referat (Liczba stron: 14)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (Liczba stron: 66)
Promocja - referat (Liczba stron: 14)
Sponsoring sportowy (Liczba stron: 20)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Geneza public relations - Geneza public relations sięga czasów starożytnych w instytucji Olimpiad i igrzysk olimpijskich. W sporcie starożytni Grecy otrzymywali za zwycięstwo w igrzyskach olimpijskich znaczną nagrodę pieniężną,...
Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją a społecznością. Praktyka public relations wspomaga kształtowanie...
Reklama a public relations - podobieństwa i różnice - W skrócie możemy wyróżnić: Podobieństwa – zarówno poprzez reklamę, jak i public relations firma umacnia swoją pozycję na rynku, uzyskuje oraz pozyskuje nowych konsumentów – uczestników...
Definicja i cele public relations - Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między ludźmi atmosfery wzajemnego zrozumienia i sympatii. Cele PR: 1. zdobyć przychylne wyobrażenie...
Wewnętrzne i zewnętrzne Public relations - Public relations (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją a społecznością. Praktyka public relations...


2001-2024 © ABC Ekonomii