Public relations - opracowanie
Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image) jako cel public relations, kształtowanie wizerunku przez organizację, zjawisko aureoli, efekt diabelski, zarządzanie wizerunkiem, corporate identity – system identyfikacji wizualnej, środki i czynniki identyfikujące, otoczenie organizacji w działalności PR, techniki PR, komunikowanie się z otoczeniem, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, media policy, etapy kryzysku, konflikt, struktura rodzajowa otoczenia organizacji (schemat), konferencja prasowa - jak zorganizować konferencję prasową (10 punktów krytycznych). (22 strony)

Podobne opracowania: #public relations #PR #corporate identity #marketing
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Public relations - opracowanie należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Public relations pobrały na dysk również:
Sponsoring - referat (Liczba stron: 14)
Promocja - referat (Liczba stron: 14)
Sponsoring sportowy (Liczba stron: 20)
Marketing mix - prezentacja (Liczba stron: 58)
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Geneza public relations - Geneza public relations sięga czasów starożytnych w instytucji Olimpiad i igrzysk olimpijskich.
W sporcie starożytni Grecy otrzymywali za zwycięstwo w igrzyskach olimpijskich znaczną nagrodę pieniężną,...
Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją
a społecznością.
Praktyka public relations wspomaga kształtowanie...
Reklama a public relations - podobieństwa i różnice - W skrócie możemy wyróżnić:
Podobieństwa – zarówno poprzez reklamę, jak i public relations firma umacnia swoją pozycję na rynku, uzyskuje oraz pozyskuje nowych konsumentów – uczestników...
Definicja i cele public relations - Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między ludźmi atmosfery wzajemnego zrozumienia i sympatii.
Cele PR:
1. zdobyć przychylne wyobrażenie...
Wewnętrzne i zewnętrzne Public relations - Public relations (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją a społecznością.
Praktyka public relations...
|