Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej
Praca składa się z omówienia m.in. takich zagadnień jak: pojęcie, istota public relations (PR) oraz 3 jego aspekty, działania PR, sprzężenie zwrotne czyli feedback (schemat), powstanie i rozwój idei PR, historyczne odpowiedniki dzisiejszych PR, Arthur W. Page i jego pięć zasad PR, funkcje, cele i zadania PR, wewnętrzne i zewnętrzne PR, elementy praktyki PR, cele PR wg Philipa Kotlera, PENCILS wg Kotlera, Internet public relations, Internet i jego wpływ na wydajność firmy, PR instrumentem komunikacji międzykulturowej, public relations strategiczno-korporacyjne, produktowe i międzynarodowe, cross cultural communication.
Liczba stron: 26
W pracy zawarte są ✅przypisy
Podobne opracowania: #public relations #publicity #corporate idenity #globalizacja
Na stronie znajdziesz 631 plików (12441 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie głównej jest 610 plików, 10851 stron A4) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 21 takich plików, 1590 stron A4) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie głównej jest 610 plików, 10851 stron A4) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 21 plików, 1590 stron A4) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 610 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 21 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 610 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 21 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 610 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 21 plików) | TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 610 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (610 plików) i dodatkowo z bazy Premium (21 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej pobrały na dysk również:
Public relations - opracowanie (Liczba stron: 22)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (Liczba stron: 66)
Praca menedżera w public relations (Liczba stron: 13)
Sponsoring - referat (Liczba stron: 14)
Sponsoring sportowy (Liczba stron: 20)
Marketing mix - praca zaliczeniowa (Liczba stron: 20)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją
a społecznością.
Praktyka public relations wspomaga kształtowanie...
Geneza public relations - Geneza public relations sięga czasów starożytnych w instytucji Olimpiad i igrzysk olimpijskich.
W sporcie starożytni Grecy otrzymywali za zwycięstwo w igrzyskach olimpijskich znaczną nagrodę pieniężną,...
Wewnętrzne i zewnętrzne Public relations - Public relations (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją a społecznością.
Praktyka public relations...
Definicja i cele public relations - Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między ludźmi atmosfery wzajemnego zrozumienia i sympatii.
Cele PR:
1. zdobyć przychylne wyobrażenie...
Funkcje public relations - To np.: kreowanie wizerunku firmy funkcja komunikacyjna nawiązywania i utrzymywania więzi ze wszystkimi elementami otoczenia, ważnymi dla realizacji celów przedsiębiorstwa harmonizowania stosunków społecznych zarówno wewnątrz...
|