Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu
Referat dotyczy strategii działań promocyjnych przedsiębiorstwa w zależności od faz cyklu życia produktu. Analizuje, jak zmieniają się cele marketingowe, środki reklamy i promocji oraz zachowania konsumentów w poszczególnych etapach rozwoju produktu na rynku.
W pliku omówiono takie zagadnienia jak m.in.:
- Definicja cyklu życia produktu
- Przyczyny istnienia cyklu życia produktu w przedsiębiorstwie
- Czynniki wpływające na długość cyklu życia produktu
- Fazy klasycznego cyklu życia produktu i ich omówienie:
• faza wprowadzenia produktu na rynek
• faza wzrostu sprzedaży
• faza dojrzałości i nasycenia rynku
• faza spadku sprzedaży
- Charakterystyka działań promocyjnych w każdej fazie cyklu życia produktu:
• poziom sprzedaży, kosztów i zysków
• typowi nabywcy (innowatorzy, naśladowcy, maruderzy)
• intensywność konkurencji
• rola i funkcje działań promocyjnych
• zmiany strategii marketingowych (produkt, cena, dystrybucja, reklama, promocja)
- Fazy cyklu życia produktu: cechy charakterystyczne (sprzedaż, koszty, zyski, klienci, konkurenci), cele marketingowe i strategie marketingowe (produkt, cena, dystrybucja, reklama, promocja sprzedaży) - tabela
- Natężenie promocji a cykl życia produktu na rynku (wykres)
- Typowy cykl życia produktu (wykres)
Ilość stron A4: 11
W pracy zawarte są: ✓ bibliografia (literatura) ✓ przypisy
Podobne opracowania: #cykl życia produktu #promocja #strategia marketingowa #reklama
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij tutaj)
Na stronie znajdziesz 803 plików (17247 stron A4) w 41 kategoriach tematycznych. Po ściągnięiu ich na dysk, pliki możesz:
📚 odczytać (w programach: Word, Power Point, Excel z pakietu MS Office lub korzystając z darmowej alternatywy)
📝 edytować
🖨️ drukować
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.
| |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
| Jak długo ważny jest dostęp |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po aktywacji dostępu (W bazie głównej jest 761 plików, 14055 stron A4) |
50 |
150 |
500 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 42 plików, 3192 stron A4) |
nie |
nie |
TAK (1 3 wybrane przez Ciebie pliki z pracami #premium: magisterskie, licencjackie i inne) |
| Jak zamówić → |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
| Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
| Cena |
|
|
|
* Najniższe ceny w ciągu ostatnich 30 dni to odpowiednio: 14.99 zł, 24.99 zł i 69 zł
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 761 plików) | 50 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | nie |
| Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
| Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
| Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
| Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 761 plików) | 150 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | nie |
| Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
| Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
| Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
| Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 761 plików) | 500 |
Dodatkowy dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 42 plików) | TAK (1 3 wybrane przez Ciebie pliki z pracami #premium: magisterskie, licencjackie i inne) |
| Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
| Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
| Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
| Koszt | |
* Najniższe ceny w ciągu ostatnich 30 dni to odpowiednio: 14.99 zł, 24.99 zł i 69 zł
Dostęp 1 dzień oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 761 plików, zamieszczonych w 41 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (761 plików) i dodatkowo z bazy Premium (42 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 1 dnia do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu pobrały na dysk również:
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (Ilość stron A4: 6)
Cykl życia produktu - opracowanie (Ilość stron A4: 11)
Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat (Ilość stron A4: 25)
Rola i miejsce promocji w strategii marketingowej firmy - referat (Ilość stron A4: 14)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Ilość stron A4: 14)
Analiza rynku opon (Ilość stron A4: 10)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Istota cyklu życia produktu - Fazy cyklu życia produktu wskazują na stopniową zmianę relacji pomiędzy jego własnościami a potrzebami konsumentów. Produkt w poszczególnych fazach cyklu życia w istocie rzeczy staje...
Cykl życia produktu na rynku - Ostatnim z etapów, które składają się na kształtowanie nowego produktu to wprowadzenie produktu na rynek. Od tego momentu rozpoczyna się cykl życia produktu na danym...
Typowy cykl życia produktu na rynku - Każdy produkt rynkowy, tak jak każdy żywy organizm zwierzęcy, roślinny i ludzki, rodzi się, rośnie, dojrzewa, starzeje się i wreszcie umiera, z tym jednak, że...
Macierz Profilu Działalności - Jest przykładem spojrzenia na portfel produktów z perspektywy konkurencja/produkt. Macierz ta ujmuje zależności między pozycją konkurencyjną produktu oraz jego fazą w cyklu życia.
W celu konstrukcji...
Macierz Boston Consulting Group (BCG) - Macierz BCG jest najstarszą (1969 r.), najprostszą i wciąż bardzo użyteczną metodą prezentacji portfela produkcji. Została ona skonstruowana na podstawie dwóch zmiennych: stopy wzrostu rynku...
|