Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
przykładowy biznes plan | konkurencja | ROI | analiza bilansu | zarządzanie projektami | przywództwo | analiza marketingowa | ocena pracowników |

Alianse strategiczne - w marketingu międzynarodowym

To długookresowa współpraca między dwoma lub kilkoma firmami międzynarodowymi. Rośnie ona w zaskakującym tempie.

Główne zalety:
- Podobnie jak przy joint venture,
- Umiejętności i zasoby firmy stają do dyspozycji wszystkich partnerów,

Główne wady:
- Ewentualne trudności ze znalezieniem odpowiednich partnerów,
- Trudny do określenia sposób zarządzania aliansem i rozstrzygania sporów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Alianse strategiczne - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Plan marketingowy firmy budowlanej
35 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca ( bibliografia)
29 stron(-y)
Reengineering - referat ( bibliografia)
13 stron(-y)
Etapy analizy strategicznej ( bibliografia)
9 stron(-y)
Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady)
24 stron(-y)
Analiza SPACE
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Alianse strategiczne - w marketingu międzynarodowym

Alianse strategiczne - w marketingu międzynarodowym
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 139 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii