Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wydatki budżetu państwa | krańcowa stopa substytucji | analiza statystyczna | inflacja | controlling | zarządzanie kadrami | finansowanie przedsiębiorstwa | teorie motywacji |

Alianse strategiczne - w marketingu międzynarodowym


To długookresowa współpraca między dwoma lub kilkoma firmami międzynarodowymi. Rośnie ona w zaskakującym tempie.

Główne zalety:
- Podobnie jak przy joint venture,
- Umiejętności i zasoby firmy stają do dyspozycji wszystkich partnerów,

Główne wady:
- Ewentualne trudności ze znalezieniem odpowiednich partnerów,
- Trudny do określenia sposób zarządzania aliansem i rozstrzygania sporów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Alianse strategiczne - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Plan marketingowy firmy budowlanej
35 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Reengineering - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Etapy analizy strategicznej (⭐bibliografia)
9 stron(-y)
Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady)
24 stron(-y)
Analiza SPACE
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Alianse strategiczne - w marketingu międzynarodowym

Alianse strategiczne - w marketingu międzynarodowym
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 104 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować