Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
podejmowanie decyzji | krzywa obojętności | cash flow | prezentacje z ubezpieczeń | plan finansowy | podstawy bankowości | siatka kierownicza | bank centralny |

Amplifying

(z ang. wzmacniający) jest to proces polegający na szerzeniu pozytywnych opinii na temat danego produktu lub usługi.

Polega on na tym, iż firmy lub agencje PR zatrudniają pracowników (tzw. amplifyierów) odpowiedzialnych za pozytywne rekomendowanie produktów m.in. na forach internetowych czy porównywarkach cen, aby w ten sposób zachęcić potencjalnych klientów do zakupów.

Z badań wynika bowiem, że 3/4 klientów dokonujących zakupów w Internecie szuka opinni na temat produktu (usługi), który ma zamiar kupić.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Amplifying

Amplifying
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 139 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii