Amplifying
(z ang. wzmacniający) jest to proces polegający na szerzeniu pozytywnych opinii na temat danego produktu lub usługi.
Polega on na tym, iż firmy lub agencje PR zatrudniają pracowników (tzw. amplifyierów) odpowiedzialnych za pozytywne rekomendowanie produktów m.in. na forach internetowych czy porównywarkach cen, aby w ten sposób zachęcić potencjalnych klientów do zakupów.
Z badań wynika bowiem, że 3/4 klientów dokonujących zakupów w Internecie szuka opinni na temat produktu (usługi), który ma zamiar kupić.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0 stron)
2. (0 stron)
3. (0 stron)
4. (0 stron)
5. (0 stron)
6. (0 stron)
7. (0 stron)
8. (0 stron)
9. (0 stron)
10. (0 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Amplifying
Amplifying
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 139 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|