Analiza portfelowa
Metody portfelowe stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwem są owocem prac koncepcyjnych i praktyki doradczej dużych amerykańskich firm konsultingowych i należą do grupy metod ilościowych.
Metody portfelowe dają możliwość precyzyjnej oceny sytuacji konkurencyjnej przedsiębiorstwa w różnych segmentach rynku. Przedmiotem oceny i porównań mogą być zarówno produkty, jak i rynki czy technologie, a punktem odniesienia dowolny konkurent lub cały sektor.
[ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]
Metody portfelowe są uniwersalnym i użytecznym sposobem analizy możliwości rozwojowych przedsiębiorstwa, stanowią także dobrą podstawę do planowania strategicznego.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Analiza portfelowa - Metoda BCG firmy Jutrzenka S.A. (Strony A4: 13) 📚 Zobacz: Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa (Strony A4: 77) 📚 📝 Zobacz: Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (Strony A4: 14) 📚 Zobacz: Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Strony A4: 55) Zobacz: Nowoczesne podejście do zarządzania logistyką - referat (Strony A4: 44) 📚
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
| ✅ Analiza portfelowa - Metoda BCG firmy Jutrzenka S.A. (✓ bibliografia) |
13 stron(-y) |
| ✅ Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (✓ bibliografia) |
14 stron(-y) |
| ✅ Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
77 stron(-y) |
| ✅ Plan marketingowy producenta napojów chłodzących |
55 stron(-y) |
| ✅ Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (✓ bibliografia) |
25 stron(-y) |
| ✅ Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa |
14 stron(-y) |
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Analiza portfelowa
Analiza portfelowa
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 229 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|