Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
style kierowania | prezentacje z zarządzania strategicznego | Plan Marshalla | prezentacje z zarządzania | TQM | PHARE | strategia | prognoza kosztów |

Analiza segmentowa


Ma na celu wyczerpujące przedstawienie różnych możliwości, sposobów podziału rynku na względnie jednorodne grupy nabywców, które mogą następnie stanowić podstawę oceny stopnia zaspokojenia potrzeb i preferencji nabywców, własnej pozycji rynkowej na tle konkurencji oraz szans i zagrożeń związanych ze zmianami w strukturze nabywców.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Rekrutacja (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Zarządzanie kadrami - ściąga
1 stron(-y)
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota
28 stron(-y)
Analiza statystyczna - poziom życia
20 stron(-y)
Analiza progu rentowności - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Analiza segmentowa

Analiza segmentowa
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 221 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować