Analiza marketingowa (strona: 1)
✅Strategie wejścia na nowe rynki wg kryterium szybkości wchodzenia - Wyróżniamy takie strategie jak: 1. Strategia wypukła Przedsiębiorstwo...)
✅Metody eksperymentalne - Są to sposoby badania zachowania nabywców w sztucznie zaaranżowanych lub zbliżonych do naturalnych warunków sprzedaży...)
✅Metody ankietowe - Należą do badań sondażowych rynków pośrednich. Odgrywają największą rolę w badaniach rynku. Instrumentem pomiarowym jest...)
✅Zasady ustalania próby badawczej - To: - zdefiniowanie obiektu badania, - określenie całej...)
✅Cechy segmentacji rynku - Prawidłowo wyodrębniony segment rynku powinien spełniać kryteria: - Mierzalności –...)
✅Metody analizy marketingowej - Nie wszystkie wyłaniające się możliwości działania są warte wykorzystania. Fakt ten oznacza zazwyczaj konieczność dokonania...)
✅Analiza retrospektywna - Analiza retrospektywna (ang. retrospective analysis) to metoda analizy, która polega na analizie i ocenie wydarzeń...)
✅Rynek - To: 1. pojęcie historyczne – miejsce spotkań kupujących i sprzedających,...)
✅Projektowanie systemu wywiadu o konkurencji - Powinien składać się z czterech etapów: - stworzenie sytemu: określenie niezbędnych informacji o...)
✅Ocena słabych i silnych stron konkurencji - W tym celu należy na bieżąco gromadzić kluczowych informacji o sprzedaży, udziale w rynku, rentowności...)
|