Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
motywatory | wariancja | merchandising | proces produkcyjny | podstawy logistyki | finansowanie przedsiębiorstwa | komunikacja werbalna | kredyt hipoteczny |

Analiza marketingowa (strona: 1)

Strategie wejścia na nowe rynki wg kryterium szybkości wchodzenia - Wyróżniamy takie strategie jak: 1. Strategia wypukła Przedsiębiorstwo...)
Metody eksperymentalne - Są to sposoby badania zachowania nabywców w sztucznie zaaranżowanych lub zbliżonych do naturalnych warunków sprzedaży...)
Metody ankietowe - Należą do badań sondażowych rynków pośrednich. Odgrywają największą rolę w badaniach rynku. Instrumentem pomiarowym jest...)
Zasady ustalania próby badawczej - To: - zdefiniowanie obiektu badania, - określenie całej...)
Cechy segmentacji rynku - Prawidłowo wyodrębniony segment rynku powinien spełniać kryteria: - Mierzalności –...)
Metody analizy marketingowej - Nie wszystkie wyłaniające się możliwości działania są warte wykorzystania. Fakt ten oznacza zazwyczaj konieczność dokonania...)
Analiza retrospektywna - Analiza retrospektywna (ang. retrospective analysis) to metoda analizy, która polega na analizie i ocenie wydarzeń...)
Rynek - To: 1. pojęcie historyczne – miejsce spotkań kupujących i sprzedających,...)
Projektowanie systemu wywiadu o konkurencji - Powinien składać się z czterech etapów: - stworzenie sytemu: określenie niezbędnych informacji o...)
Ocena słabych i silnych stron konkurencji - W tym celu należy na bieżąco gromadzić kluczowych informacji o sprzedaży, udziale w rynku, rentowności...)

2001-2024 © ABC Ekonomii