Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z zarządzania strategicznego | metody projekcyjne | prognoza kosztów | linia budżetowa | prywatyzacja | podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | pozycjonowanie produktu | podaż |

Ankieta nazewnicza

Opracowany przez agencję nazewniczą dla firmy-klienta zestaw pytań ujmujących kwestie, których wyjaśnienie lub rozstrzygnięcie jest konieczne do fachowej i rzetelnej realizacji projektu nazewniczego.

Ankieta nazewnicza zastępuje brief nazewniczy albo ułatwia jego przygotowanie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ankieta
11 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Mobbing - przyczyny i sposoby walki
15 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Ankieta nazewnicza

Ankieta nazewnicza
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 152 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii