Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wnioskowanie statystyczne | benchmarking | mikroekonomia | podaż pieniądza | dług publiczny | programowanie liniowe | struktura dywizjonalna | monetaryzm |

Zobacz opracowania przygotowane przez studentów (marketingu, zarządzania, finansów, bankowości itp.), doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: referaty z bibliografią, prezentacje, ściągi i wykłady (notatki), zadania z rozwiązaniami, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne projekty.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ankieta
11 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Mobbing - przyczyny i sposoby walki
15 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie ( bibliografia przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)

Ankieta nazewnicza

Opracowany przez agencję nazewniczą dla firmy-klienta zestaw pytań ujmujących kwestie, których wyjaśnienie lub rozstrzygnięcie jest konieczne do fachowej i rzetelnej realizacji projektu nazewniczego.

Ankieta nazewnicza zastępuje brief nazewniczy albo ułatwia jego przygotowanie.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Ankieta nazewnicza

Ankieta nazewnicza
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 173 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii