Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
testy psychologiczne | analiza wskaźnikowa | biznes plan | wnioskowanie statystyczne | komunikacja społeczna | prezentacje z mikroekonomii | kody kreskowe | psychologia w reklamie |

Apel perswazyjny

To argument albo ogólniej, rodzaj argumentacji zastosowany w komunikacie nazewniczym bądź reklamowym w celu oddziaływania na odbiorcę.

W poszczególnych komunikatach może dominować apel racjonalny (do rozumu), doznaniowy (do zmysłów), afektywny (do emocji) lub egocentryczny (do autowizerunku odbiorcy).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Definicje z psychologii
14 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Hasła i slogany w manipulacji konsumentem (⭐bibliografia)
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Apel perswazyjny

Apel perswazyjny
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 138 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii