Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
krzywa Phillipsa | instrumenty finansowe | marketing mix | jakość | ROE | transformacja gospodarcza w Polsce | strategia sprzedaży | techniki negocjacyjne |

Asocjacja słowna

Respondent jest proszony o podanie pierwszego słowa lub frazy jaka przychodzi mu do głowy po tym jak osoba prowadząca wywiad pokaże mu słowo lub frazę.

Dowolna asocjacja słowna – wystarcza by respondent powiedział jakiekolwiek jedno słowo jakie przychodzi mu do głowy.

Sukcesywna asocjacja słowna – wówczas prosi się o kolejne słowa, frazy które przychodzą respondentowi do głowy.

Asocjacja słowna używana jest w badaniach potencjalnych nazw marek wykorzystywana pod nazwą łańcuch korzyści. Techniki asocjacji słownej są używane dla uchwycenia potencjalnych reakcji na nazwy marek.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Asocjacja słowna

Asocjacja słowna
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 174 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025