Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
polityka cenowa | karty kredytowe | podstawy statystyki | mierniki wzrostu gospodarczego | cykl życia marki | prawa akcjonariuszy | statystyka matematyczna | promotion mix |

Asocjacja słowna

Respondent jest proszony o podanie pierwszego słowa lub frazy jaka przychodzi mu do głowy po tym jak osoba prowadząca wywiad pokaże mu słowo lub frazę.

Dowolna asocjacja słowna – wystarcza by respondent powiedział jakiekolwiek jedno słowo jakie przychodzi mu do głowy.

Sukcesywna asocjacja słowna – wówczas prosi się o kolejne słowa, frazy które przychodzą respondentowi do głowy.

Asocjacja słowna używana jest w badaniach potencjalnych nazw marek wykorzystywana pod nazwą łańcuch korzyści. Techniki asocjacji słownej są używane dla uchwycenia potencjalnych reakcji na nazwy marek.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Asocjacja słowna

Asocjacja słowna
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 158 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii