Asocjacja słowna
Respondent jest proszony o podanie pierwszego słowa lub frazy jaka przychodzi mu do głowy po tym jak osoba prowadząca wywiad pokaże mu słowo lub frazę.
Dowolna asocjacja słowna – wystarcza by respondent powiedział jakiekolwiek jedno słowo jakie przychodzi mu do głowy.
Sukcesywna asocjacja słowna – wówczas prosi się o kolejne słowa, frazy które przychodzą respondentowi do głowy.
Asocjacja słowna używana jest w badaniach potencjalnych nazw marek wykorzystywana pod nazwą łańcuch korzyści. Techniki asocjacji słownej są używane dla uchwycenia potencjalnych reakcji na nazwy marek.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta. ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (15 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (2.5 stron)
2. (4.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Asocjacja słowna
Asocjacja słowna
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 174 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|