Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia w reklamie | metody portfelowe | NPV | transformacja gospodarcza w Polsce | przykładowy biznes plan | operacje otwartego rynku | home banking | kredyt |

Aspekty funkcjonowania marketingu

To:

1) Rozpoznanie popytu polega zazwyczaj na prowadzeniu badań marketingowych, należy tu przede wszystkim przewidzieć i właściwie ocenić rozmiary popytu.

2) Stymulacja popytu odbywa się za pomocą narzędzi Promotion-mix. Są to działania reklamowe, działania PR, wspieranie sprzedaży, oddziaływanie poprzez opakowanie itd.

3) Zaspokojenie popytu odbywa się nie tylko poprzez fizyczną dystrybucję dóbr lub usług, ale i poprzez odpowiednio zaprojektowany i działający serwis czy poprzez ulepszanie i projektowanie produktów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu
9 stron(-y)
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)
Finansowanie przedsiębiorstw (⭐bibliografia)
23 stron(-y)
Zarządzanie kapitałem intelektualnym i sposoby jego pomiaru - prezentacja (⭐bibliografia)
38 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Aspekty funkcjonowania marketingu

Aspekty funkcjonowania marketingu
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 126 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii