Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
więzi w organizacji | analiza wrażliwości | przykładowa analiza marketingowa | biznesplan | wahania koniunkturalne | selekcja | strategia produktu | cena |

Badania ad hoc

To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie.

Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów w supermarkecie pod kątem wprowadzonego właśnie do sprzedaży towaru.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie ( bibliografia przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Badania ankietowe - referat ( bibliografia)
10 stron(-y)
Badania marketingowe - prezentacja Power Point
28 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Badania ad hoc

Badania ad hoc
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 225 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii