Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza finansowa | korelacja | ERP II | kody kreskowe | merchandising | test istotności parametrów strukturalnych | strategia | operacje otwartego rynku |

Badania ankietowe


Stosuje się najczęściej w celu możliwie szybkiego przebadania bardzo licznych zbiorowości.

Polegają one na swoistym typie wywiadu — mianowicie na wywiadzie pisemnym, w którym istotną rolę odgrywa właśnie ankieta Jest to wywiad bardziej oszczędny ze względu na czas i środki, niż wywiad ustny, omówiony w poprzednim rozdziale.

Przeprowadzający badania tego typu zamiast organizowania spotkań i odbywania czasochłonnych rozmów z każdym z respondentów z osobna, może znacznie szybciej przebadać nawet liczną zbiorowość, rozprowadzając albo rozsyłając odpowiednią ilość ankiet, jakie są następnie wypełniane bez jego udziału. Ankietę bowiem — w przeciwieństwie do kwestionariusza, jaki stosuje się w skategoryzowanym wywiadzie ustnym — wypełnia respondent, a nie badający.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Badania ankietowe

Badania ankietowe
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 214 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować