Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcja użyteczności | zarządzanie logistyką | teoria treści | Kaizen | misja przedsiębiorstwa | rodzaje bezrobocia | hipoteza | przykładowe biznes plany |

Badania opisowe

Mają na celu zidentyfikowanie pewnych zjawisk czy to przez wartościowanie, czy przez mierzenie siły związku pomiędzy zjawiskami rynkowymi, a narzędziami marketingowymi.

Są prowadzone na postawie informacji pochodzących ze źródeł wtórnych, np. rozpoznanie struktury nabywców danego produktu, badanie popularności marki produktu wśród różnych segmentów rynku itp.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Statystyka opisowa
14 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Badania opisowe

Badania opisowe
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 128 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii