Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
działalność kredytowa | zarządzanie ryzykiem | spółki osobowe | wzór biznes planu | zdolność kredytowa | lean management | kultura organizacyjna | efektywna obsługa konsumenta |

Badania panelowe

Panel jest to stała reprezentacja populacji generalnej (np. konsumentów, sklepów itp.) wybrana do wielokrotnych badań powtórzonych w regularnych odstępach czasu, zwykle o tym samym zakresie przedmiotowym.

Wyróżnia się panele konsumentów i panele sklepowe.

Panele konsumentów – prowadzone są m. in. w celu określenia wielkości i struktury zakupu, wypróbowanie nowych produktów, popularności czasopism.

Celem panelów sklepowych jest rejestracja informacji o obrotach, zapasach towarowych, formach sprzedaży, kanałach dystrybucji itp.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Programowanie liniowe - badania operacyjne
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Badania panelowe

Badania panelowe
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 159 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii