Badania populacji
Mogą być:
• wyczerpujące – obejmujące całą populację badaną;
• nie wyczerpujące.
Badania rynku, w których gromadzi się informacje pierwotne - niezwykle rzadko obejmują całą badaną zbiorowość (populację generalną). Są możliwe głównie w przypadku populacji małych lub bardzo małych.
Przykładami badań niepełnych są: sondaż, ankieta, eksperyment.
W badaniach nie wyczerpujących zachodzi potrzeba doboru próby, na której badania zostaną przeprowadzone.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (16 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (20 stron A4)
4. (28 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (28 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.7 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.8 stron)
8. (0.3 stron)
9. (1.1 stron)
10. (1.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Badania populacji
Badania populacji
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 150 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|