Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prawo podaży | transformacja gospodarcza w Polsce | proces dystrybucji | teorie potrzeb | równowaga konsumenta | spółki osobowe | finanse międzynarodowe | funkcja regresji |

Badania populacji

Mogą być:

• wyczerpujące – obejmujące całą populację badaną;
• nie wyczerpujące.

Badania rynku, w których gromadzi się informacje pierwotne - niezwykle rzadko obejmują całą badaną zbiorowość (populację generalną). Są możliwe głównie w przypadku populacji małych lub bardzo małych.

Przykładami badań niepełnych są: sondaż, ankieta, eksperyment.
W badaniach nie wyczerpujących zachodzi potrzeba doboru próby, na której badania zostaną przeprowadzone.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania marketingowe - teoria
21 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Badania populacji

Badania populacji
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 150 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii