Badania produktu
Obejmują:
- badania rozwoju nowego produktu,
- konkurencyjności produktu,
- testowanie produktu,
- badania opakowań,
- badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne.
Badanie cen obejmuje głównie badania elastyczności popytu, podstaw kształtowania cen, struktury cen w linii produktu, sposobów różnicowania cen przez konkurentów, testowania cen, analizę punktu krytycznego.
Badania dystrybucji koncentrują się wokół następujących obszarów: struktura kanałów dystrybucji, liczba pośredników, lokalizacja magazynów, lokalizacja punktów sieci detalicznej itp.
Badania promocji sprowadzają się do studiów nad poszczególnymi elementami promocji: reklamą, sprzedażą osobistą, promocją uzupełniającą public relations, sponsoringiem itd.
Badanie rezultatów działania firmy polega generalnie na analizie: sprzedaży firmy, zmian udziału firmy w rynku, wizerunku rynkowego firmy.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (20 stron A4)
2. (28 stron A4)
3. (10 stron A4)
4. (6 stron A4)
5. (12 stron A4)
6. (28 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (22 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.6 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.6 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Badania produktu
Badania produktu
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 126 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|