Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
współczynnik zmienności | rynek | produkt narodowy brutto | ekonometria | dochody gminy | bilans płatniczy | funkcje pieniądza | credit scoring |

Badania przyczynowe

Zmierzają do ujawnienia przyczyn i źródeł pojawiania się pewnych zjawisk, względnie obserwowanych stanów czy poziomów, przede wszystkim w oparciu o źródła pierwotne, np. badanie wpływu zmian cen na wielkość sprzedaży produktu, wpływ zmian udziału w rynku danego produktu na zysk firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Programowanie liniowe - badania operacyjne
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Badania przyczynowe

Badania przyczynowe
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 132 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii