Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
macierz ADL | rynek | cele zarządzania | rozliczenia bezgotówkowe | zarządzanie produkacją | negocjacje w biznesie | rentowność sprzedaży | teoria XiY |

Badania marketingowe (strona: 2)

Zasady budowy kwestionariusza - To: - pytania powinny dotyczyć faktów, które respondenci mogą sobie...)
Etapy budowy kwestionariusza - Etapy budowy kwestionariusza to zbiór działań, które należy przeprowadzić w celu stworzenia narzędzia badawczego, służącego...)
Badania ilościowe - Główne zalety: - możliwość zebrania dużej ilości informacji o indywidualnych...)
Dane w badaniach marketingowych - Wyróżniamy: Dane pierwotne – dane zbierane specjalnie w celu rozwiązania...)
Badanie ankietowe - definicja i cechy badań marketingowych - Badania ankietowe to metoda zbierania danych, która polega na zadawaniu respondentom zestawu pytań lub sformułowanych...)
Klasyfikacja badań marketingowych 2 - ze względu na rodzaj poszukiwanych informacji Badania ilościowe służą do...)
Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania Badania ciągłe są prowadzone...)
Badanie rynku - Badanie rynku to proces, który ma na celu zdobycie informacji na temat rynku, w celu...)

Strona 2 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii