Badania marketingowe (strona: 2)
✅Zasady budowy kwestionariusza - To: - pytania powinny dotyczyć faktów, które respondenci mogą sobie...)
✅Etapy budowy kwestionariusza - Etapy budowy kwestionariusza to zbiór działań, które należy przeprowadzić w celu stworzenia narzędzia badawczego, służącego...)
✅Badania ilościowe - Główne zalety: - możliwość zebrania dużej ilości informacji o indywidualnych...)
✅Dane w badaniach marketingowych - Wyróżniamy: Dane pierwotne – dane zbierane specjalnie w celu rozwiązania...)
✅Badanie ankietowe - definicja i cechy badań marketingowych - Badania ankietowe to metoda zbierania danych, która polega na zadawaniu respondentom zestawu pytań lub sformułowanych...)
✅Klasyfikacja badań marketingowych 2 - ze względu na rodzaj poszukiwanych informacji Badania ilościowe służą do...)
✅Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania Badania ciągłe są prowadzone...)
✅Badanie rynku - Badanie rynku to proces, który ma na celu zdobycie informacji na temat rynku, w celu...)
Strona 2 z 2 <<< - 1 2 - >>> |