Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
style zarządzania | integracja europejska | marketing internetowy | WIBOR | metody scenariuszowe | rachunek kosztów zmiennych | merchandising | kapitał obrotowy |

Benchmarking zorientowany na konkurencję


Nastawiony na porównywanie się z liderem z tego samego sektora, wyróżniającym się pod względem wybranej umiejętności lub zasobów.

Obiektem po równania są charakterystyczne dla sektora czynniki sukcesu: cena, jakość, marketing, sieć dystrybucji. Analizowanie, w jaki sposób konkurent doszedł do wysokiego poziomu doskonałości, pozwala skopiować dobre wzory na użytek przedsiębiorstwa.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Benchmarking - referat (⭐bibliografia)
16 stron(-y)
Podstawy zarządzania strategicznego
32 stron(-y)
Benchmarking - prezentacja (⭐bibliografia)
33 stron(-y)
Style kierowania - opracowanie
6 stron(-y)
Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady)
24 stron(-y)
Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja
43 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Benchmarking zorientowany na konkurencję

Benchmarking zorientowany na konkurencję
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 201 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować