Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
konflikt | szacowanie parametrów strukturalnych | corporate identity | podaż | planowanie marketingowe | cykl koniunkturalny | marketing przemysłowy | marketing mix |

Błędy w negocjacjach

To:

1. nadmierne zaufanie - wynika z niewłaściwego rozpoznania rzeczywistej preferencji partnera
2. brak zaufania - obniżenie kosztów kontroli, nieujawnione są wszystkie informacje, gdyby zostały ujawnione to by było lepsze porozumienie
3. nadmierna uległość - monopolistyczna pozycja jednego z partnerów
4. nadużywanie siły - przeceniając je możemy stracić coś wartościowszego
5. unikanie - bierność
6. gry - komu to potrzebne, to i tak się nie uda, to nie moja sprawa

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Negocjacje zbiorowe - referat (⭐bibliografia)
22 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Prognozowanie gospodarcze - praca (⭐bibliografia)
21 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Model ekonometryczny - przyrost naturalny (przykład) (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Test z mikroekonomii - 270 pytań testowych
59 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Błędy w negocjacjach

Błędy w negocjacjach
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 132 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii