Błędy w pozycjonowaniu marki
To m.in.:
• Zbyt słabe pozycjonowanie (klienci mają niejasne wyobrażenie o marce i nie dostrzegają w niej niczego szczególnego)
• Nadmierne pozycjonowanie (klienci mają zbyt wąskie wyobrażenie o marce)
• Pozycjonowanie mylące (klienci mają mylny obraz marki w wyniku przekazywania zbyt wielu informacji lub zbyt częstych zmian wprowadzanych w procesie pozycjonowania marki)
• Pozycjonowanie wątpliwe (w świetle rzeczywistych cech produktu, jego ceny lub informacji na temat producenta, klientom trudno jest w stwierdzenia dotyczące marki)
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (7 stron A4)
2. (72 stron A4)
3. (9 stron A4)
4. (82 stron A4)
5. (17 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (2 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (58 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.3 stron)
5. (1.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Błędy w pozycjonowaniu marki
Błędy w pozycjonowaniu marki
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 245 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|