Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
sezonowość | manipulacja | funkcje marketingu | efekt Veblena | plan Balcerowicza | Narodowe Fundusze Inwestycyjne | koszty zmienne | Kaizen |

Błędy w pozycjonowaniu marki

To m.in.:

• Zbyt słabe pozycjonowanie (klienci mają niejasne wyobrażenie o marce i nie dostrzegają w niej niczego szczególnego)
• Nadmierne pozycjonowanie (klienci mają zbyt wąskie wyobrażenie o marce)
• Pozycjonowanie mylące (klienci mają mylny obraz marki w wyniku przekazywania zbyt wielu informacji lub zbyt częstych zmian  wprowadzanych w procesie pozycjonowania marki)
• Pozycjonowanie wątpliwe (w świetle rzeczywistych cech produktu, jego ceny lub informacji na temat  producenta, klientom trudno jest w stwierdzenia dotyczące marki)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
2. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
5. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
6. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
7. Reklama - referat (14 stron A4)
8. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
9. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
10. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Błędy ocen pracowników (0.4 stron)
2. Postawa wobec marki - brand attitude (0.2 stron)
3. Pozycja marki (0.1 stron)
4. Proces tworzenia marki (0.2 stron)
5. Wartość psychologicznie dodana (0.2 stron)
6. Wizerunek marki - brand image (0.3 stron)
7. Pozycjonowanie marki (1.4 stron)
8. Korzyści marki (brand benefits) (0.3 stron)
9. Tożsamość marki - (brand identity) (0.3 stron)
10. Wartość marki (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Błędy w pozycjonowaniu marki

Błędy w pozycjonowaniu marki
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 225 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii