Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
logistyka w przedsiębiorstwie | controlling w przedsiębiorstwie | psychologia zarządzania | kapitał w przedsiębiorstwie | ocenianie pracowników | misja | etapy badań marketingowych | obligacje skarbowe |

Brand

Sam termin 'marka' (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu 'brandmerk', który
oznacza wypalony znak. Takie znaki stosowano w celu identyfikacji kryminalistów,
niewolników, bydła, a także drewnianych skrzynek zawierających towary handlowe.

Tak więc 'markowanie' mogło początkowo wywoływać zarówno skojarzenia negatywne (wstyd, napiętnowanie), jak i pozytywne (własność). Bardzo długo marka pełniła tylko jedną funkcję: służyła odróżnieniu produktu i identyfikacji źródeł jego pochodzenia.

W dzisiejszych czasach funkcje marki zmieniły się i uległy znacznemu rozszerzeniu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Jakie są obowiązki brand managera? (0.6 stron)
2. Brand salience czyli rozpoznawalność marki (1.6 stron)
3. Jak mierzyć brand awareness? (1.2 stron)
4. Branding (0.4 stron)
5. Brand Metrics (1.2 stron)
6. Pozycja marki (0.1 stron)
7. Marka firmowa (0.1 stron)
8. Istota marki (0.6 stron)
9. Charakter marki (0.2 stron)
10. Marka (brand) (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Brand

Brand
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 154 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii