Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
restrukturyzacja przedsiębiorstw | makrootoczenie | metoda fmea | corporate identity | marketing internetowy | programowanie liniowe | wykłady z geografii ekonomicznej | transport |

Branding (strona: 2)

Mercedes-Benz - historia firmy, wynalazki, sukcesy i porażki rynkowe - Mercedes-Benz to niemiecki producent samochodów luksusowych i ciężarowych, który powstał z połączenia dwóch marek z...)
Życiorys Henry Forda i historia powstania firmy Ford - Henry Ford urodził się 30 lipca 1863 roku w Greenfield Township, w stanie Michigan w...)
Historia firmy Volkswagen (VW) - Firma Volkswagen (VW) została założona w 1937 roku w Niemczech. Jej powstanie było związane z...)
Historia Audi począwszy od Horch & Cie Motorenwagen-Werke A.G. - Firma Audi ma swoje korzenie w założonej w 1899 roku w Zwickau w Niemczech firmie...)
Historia BMW (Bayerische Motoren Werke AG) - ciekawostki, sukcesy, porażki - Bayerische Motoren Werke AG, znana powszechnie jako BMW, to niemiecki producent luksusowych samochodów, motocykli i...)
Marki własne pod koniec lat 90 - Były to m.in.: Marki sieciowe (store brands, korporacyjne, corporate brands),...)
Zależność kraju pochodzenia produktu w procesie zakupowym klienta - Konsumenci w socjologii rozpatrywani są jako komunikatywna publiczność rynkowa. Można ją rozpatrywać w dwóch kategoriach,...)
Walt Disney (życiorys i ciekawostki) - człowiek który zmienił świat w bajkę - Walt Disney nie wymyślił filmu animowanego. Historia filmu rysunkowego rozpoczęła się wraz z wynalezieniem przez...)
Rozwój produktu w skali międzynarodowej - Obecnie na rynku spotyka się niezliczoną liczbę produktów, wytwarzanych zarówno przez przedsiębiorstwa krajowe, jak i...)
Całościowa identyfikacja firmowa - Całościowa identyfikacja firmowa to ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie, w celu klarownej identyfikacji...)
Jakie są obowiązki brand managera? - Zacznijmy od misji brand managera. Tak więc przykładową misją brand managera jest budować wartość marki...)
Stosowanie konstansu firmowego na przykładzie Bibendum firmy Michelin - Stosowanie konstansu firmowego na przykładzie Bibendum firmy Michelin Część firm...)
Slogan brandingowy - Slogan brandingowy (claim, baseline) to sztandarowe hasło zwięźle wyrażające względnie stałe przesłanie marketingowe firmy czyli...)
Swarovski - a dokładniej D. Swarovski KG to marka założona w 1895 roku przez Daniela Swarovskiego, a...)
Image (wizerunek) firmy - pojęcie i istota - Jednym z istotnych celów marketingowych każdej firmy jest obok np. zwiększenia udziału w rynku również...)
Reklama produktu - Stosuje się ją podczas wprowadzania nowego produktu na istniejący już rynek, podczas wejścia z danym...)
Reklama firmy - Stosuje się ją dla wzmocnienia pozycji firmy na rynku wśród konkurentów, zawiązania i utrzymania więzi...)
Branding w sektorze usług medycznych - Najważniejszym wyzwaniem stojącym przed marketingiem w dziedzinie usług medycznych jest poszukiwanie sposobów odróżnienia się od...)
Metody walki z podróbkami produktów i marek - Są to m.in.: - rejestracja znaku towarowego ® ™ ...)
Strategie pozycjonowania marki - omówienie 22 strategii pozycjonowania marki - Oto omówienie kilku strategii pozycjonowania marki: Pozycjonowanie w jednym segmencie...)
Strategia marki indywidualnej - wady i zalety - To: Zalety: - można różnicować ofertę produktów pod...)
Strategia marki rodzinnej - wady i zalety - To: Zalety: - silna pozycja marki, tworzy ją...)
Cechy dobrej marki - Marka powinna być: - krótka i prosta -...)
Kryteria kreowania nazwy marki - Wyróżnić możemy marki: - bazujące na nazwisku -...)
Proces tworzenia marki - W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów: 1....)
Elementy marki - To przede wszystkim: - nazwa marki - jej logo ...)
Czynniki skłaniające do zarządzania wizerunkiem firmy - To m.in.: - Brak lojalności dotychczasowych klientów lub zmniejszenie udziału...)
Czynniki kształtujące wizerunek firmy - To: Tożsamość czyli: - nazwa -...)
Znaczenie marki - Marka wyróżnia produkty i usługi na rynku, identyfikując sprzedawcę lub producenta, objęta jest ochrona prawną...)
Amplifying - (z ang. wzmacniający) jest to proces polegający na szerzeniu pozytywnych opinii na temat danego produktu...)

Strona 2 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii