Branding (strona: 3)
✅Marketing szeptany - buzz marketing - Marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing) jest nowoczesną formą marketingu,...)
✅Pozycjonowanie - produktu marki firmy - Według Al. Riesa i J. Trouta punktem wyjścia do pozycjonowania jest produkt. Może to być...)
✅Typy strategii marek - Oto 5 najpopularniejszych strategii marek: - Strategia marki indywidualnej -...)
✅Korzyście ze stosowania marek - Z punktu konsumenta stosowanie marek pomocne jest w następujących przypadkach: ...)
✅Jaka powinna być dobra nazwa produktu - Dobra nazwa: 1. powinna sugerować zalety produktu i korzyści jakich...)
✅Wartość marki - Jest to wartość dodana produktu, wynikająca z faktu stosowania danej marki z pominięciem atrybutów użytkowych...)
✅Decyzja dotycząca zasięgu oddziaływania marki - Tworząc nazwę marki i jej wizerunek producent powinien zastanowić się, na jakim obszarze chciałby wykorzystywać...)
✅Nowe marki - Nowe marki Strategia nowych marek znajduje zastosowanie wtedy, gdy firma...)
✅Wielość marek - Ze strategią tą mamy do czynienia, gdy producent w tej samej kategorii produktów wprowadza dodatkowe...)
✅Rozciągnięcie marki - Ze strategią rozciągnięcia marki mamy do czynienia wówczas, gdy producent używa istniejącej marki do oznakowania...)
✅Rozciągnięcie linii - Ma ono miejsce, gdy firma wprowadza na rynek pod tą samą marką dodatkowe produkty w...)
✅Strategie marki wg Philipa Kotlera - Nieco inaczej strategie te ujmuje Philip Kotler. Również według...)
✅Strategia rozszerzania marki - Konsumenci w wielu przypadkach nie są w stanie ocenić jakości produktu od razu przy jego...)
✅Strategia marki indywidualnej - Każdy z produktów wprowadzanych na rynek oznaczony zostaje przez producenta własną nazwą, nie wiążącą się...)
✅Wybór strategii marki - Jedną z najważniejszych decyzji podejmowanych w trakcie budowy marki jest wybór odpowiedniej strategii. Podczas tworzenia...)
✅Dwadzieścia dwa nienaruszalne prawa tworzenia marki - To: 1. Prawo ekspansji Siła marki jest...)
✅Decyzja nadania marki - Producent powinien zadecydować, czy produkt, który chce zaoferować powinien być oznaczony marką i czy będzie...)
✅Definicje marki - Oznakowanie produktu składa się zwykle z jego nazwy, marka oraz etykiety. Spośród wymienionych elementów bardzo...)
✅Analiza image - Główna częścią analizy docelowego audytorium jest oszacowanie aktualnego wizerunku przedsiębiorstwa jego produktów i konkurencji. ...)
✅Strategie marki - Firma stosując jakąkolwiek strategię wobec marki ma więc cztery możliwości wyboru: ...)
✅Zarządzanie marką - Wycena i ocena marki dają informacje na temat wpływu marki na wartość i pozycję konkurencyjną...)
✅Wzornictwo produktu - Określa jego cały image: wielkość, kształt, kolor, materiał. Wzornictwo odnosi się też do wystroju wnętrz...)
✅Marki kolektywne - Marki kolektywne lub grupowe informują o tym, że produkt lub usługa nimi oznaczone zostały wykonane...)
✅Znaki towarowe - Stosowane są w celu identyfikacji produktu. Wiele znanych znaków towarowych jest tożsamych z nazwami przedsiębiorstw....)
✅Zjawisko aureoli - Do pragmatycznego znaczenia pozytywnego wizerunku przyczynia się zjawisko aureoli, transferu image. ...)
✅Tworzenie image firmy - Powstanie na świecie megakorporacji produkujących tysiące różnych, ciągle na dodatek doskonałych wyrobów, doprowadziło do poważnego...)
✅Satysfakcja konsumenta - Konsument zadowolony z jakości nabytego produktu niechętnie kupuje produkty innych firm. Badania przeprowadzone wśród szwedzkich...)
✅Lojalność wobec marki - Jacoby i Chestnud (1985) zdefiniowali przywiązanie do marki jako gotowość do ponawiania zakupów produktów danej...)
✅Pojęcie marki - Markę określa się jako nazwę, termin, symbol, wzór lub ich kombinację stworzoną celem identyfikacji dóbr...)
✅Brand - Sam termin 'marka' (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu 'brandmerk', który oznacza wypalony...)
Strona 3 z 5 <<< - 1 2 3 4 5 - >>> |