Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metody projekcyjne | wzory ze statystyki | rachunek kosztów | efekt Veblena | wzory statystyczne | cashflow | controlling w przedsiębiorstwie | organizacja ucząca się |

Branding (strona: 4)

Brand - Sam termin 'marka' (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu 'brandmerk', który oznacza wypalony...)
Produkt markowy - Kiedy konkurencja przybiera postać globalną, marka może stać się czynnikiem stymulującym powtarzalność sprzedaży produktu i...)
Elementy dobrej marki - Dobra nazwa marki powinna mieć następujące cechy: 1. Powinna wyrażać korzyści wynikające...)
Znaczenia marki - Najlepsze marki oznaczają gwarancję jakości. Marka jest jednak o wiele bardziej skomplikowanym symbolem. Może posiadać...)
Marka wg definicji American Marketing Association - American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób: "Marka...)
Znak (symbol) marki - To zmysłowo postrzegany element służący do zbudowania tożsamości marki w percepcji ogółu rynkowych odbiorców, a...)
Znak towarowy - trade mark - To zmysłowo postrzegane oznaczenie (słowo, zdanie, rysunek, ornament, forma plastyczna, melodia itp.) służące do odróżniania...)
Brand salience czyli rozpoznawalność marki - Brand Salience, tłumaczone jako "rozpoznawalność marki", to pojęcie używane w marketingu, które odnosi się do...)
Wizerunek marki - brand image - Inaczej marka psychologiczna, marka wewnętrzna. To konglomerat doświadczeń, informacji, opinii, przekonań, wyobrażeń, nadziei, złudzeń, emocji,...)
Wartość psychologicznie dodana - Wartość psychologicznie dodana to zestaw atrybutów, wyobrażeń i emocji, które konsumenci subiektywnie przypisują produktom, usługom...)
Wartość marki - brand value - Wartość marki, zwana także brand value, jest niezmiernie istotnym elementem w dzisiejszym świecie biznesu. Obejmuje...)
Unikatowość marki (brand uniqueness) - definicja i przykłady znanych marek - Unikatowość marki (z ang. brand uniqueness) odnosi się do tego, jak bardzo marka różni się...)
Unikatowa oferta sprzedaży - unique selling proposition - To istotna dla docelowego klienta cecha (korzyść) wyróżniająca daną markę produktu lub usługi spośród konkurencyjnych...)
Udział marki - (brand share) - To wskaźnik procentowy określający poziom sprzedaży marki na tle ogólnej sprzedaży produktów (usług) danej kategorii...)
Tożsamość marki - (brand identity) - To trwałe identyfikowanie produktu lub firmy danej marki w percepcji rynkowych odbiorców pozwalające na odróżnianie...)
Świadomość marki - (brand awareness) - To najprościej rzecz ujmując - znajomość danej marki, a dokładniej: weryfikowana w badaniach marketingowych zdolność...)
Strategia marki - (strategia brandingowa, brand strategy) - To całokształt zagadnień i przedsięwzięć związanych z kształtowaniem, promowaniem i rynkowym funkcjonowaniem marek według zamierzeń...)
STP - (Segmentation - Targeting - Positioning) - To bazowa metoda wykorzystywana w procesie kształtowania marek, składająca się z trzech etapów: ...)
Produkty bezmarkowe - Produkty bezmarkowe (z ang. commodities, no name products) to produkty niezindywidualizowane w percepcji ich odbiorców,...)
Preferowane walory marki - brand preferences - To pożądane przez docelowych odbiorców obiektywne lub subiektywne (psychologiczne) korzyści (z) marki, dzięki którym posiadająca...)
Preferowanie marki - brand preference - Preferencja marki czyli brand preference, jest kluczowym pojęciem w dziedzinie marketingu i zarządzania marką. Oznacza...)
Pozycja marki - To uplasowanie marki (ang. brand position) czyli lokalizacja marki na mapie percepcji rynku. Jest to...)
Poziomy marki - Poziomy marki to poziomy, na których marka jest rozpoznawana i kojarzona z konsumentami. Wyróżnia się...)
Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki;...)
Pospolicenie nazw marketingowych - Zagrożenie dla tożsamości marki - W świecie marketingu pojęcie pospolicenia nazw odnosi się do procesu, w którym oryginalne nazwy własne...)
Podmarka - co to takiego? Definicja i przykłady sub-brandingu - W dzisiejszych czasach firmy starają się wyróżniać na tle konkurencji stosując różnorodne strategie marketingowe. Jedną...)
Nazwa własna - Inaczej indywidualna, jednostkowa. To wyraz (lub wyrażenie), którego funkcja polega na wskazywaniu jednostkowego, 'tego, a...)
Nazwa rodzajowa - nazwa generyczna - To określenie stosowane najczęściej w odniesieniu do nazwy pospolitej jakiegoś produktu (usługi) lub firmy, jako...)
Nazwa pospolita - Inaczej ogólna, kategorialna, rodzajowa, generyczna - to wyraz (lub wyrażenie), który oznacza (denotuje) zbiór przedmiotów...)
Nazwa marketingowa - To inaczej nazwa brandingowa, nazwa marki (ang. brand name). Jest to nazwa własna produktu, usługi...)

Strona 4 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii