Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
elastyczność krzyżowa | dochody i wydatki JST | psychologia zarządzania | hierarchia potrzeb Maslowa | analiza wrażliwości | użyteczność krańcowa | Bretton Woods | kapitał intelektualny |

Branding (strona: 5)

Motywacja nazewnicza - Zamierzony przez nadawców nazwy różnego rodzaju logiczno-znaczeniowy związek słowa lub wyrażenia zastosowanego w funkcji nazwy...)
Marka wspólna (co-branding) - Marka wspólna (z ang. co-brandingiem) to strategia marketingowa polegająca na tworzeniu produktów lub usług przez...)
Marka rozciągnięta - Inaczej marka rozszerzona to operacyjny wariant strategii marki polegający na tym, że marka indywidualna -...)
Marka podwójna - Marka podwójna (mixed brand) to strategia marketingowa, w ramach której firma decyduje się na stosowanie...)
Marka łączona - Marka łączona (inaczej: kombinowana, parasolowa; z ang. co-branding) to wariant strategii marki polegający na oznaczeniu...)
Marka indywidualna - To wariant strategii marki polegający na oznaczeniu produktu (usługi) pochodzącego z danej firmy samodzielną, odrębnie...)
Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga)...)
Marka handlowca - Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową...)
Marka grupowa - definicja korzyści przykłady - Marka grupowa (umbrella brand) to strategia marki, w której jedna marka jest wykorzystywana do oznaczenia...)
Marka firmowa - Inaczej rodzinna (house brand) to wariant strategii marki, w którym produkt (usługa) oznaczony jest wyłącznie...)
Marka cudza - To wariant strategii marki polegający na uprawnionym zastosowaniu przez jakąś firmę marki należącej do innej...)
Marka (brand) - To produkt, usługa bądź firma posiadające własną, zindywidualizowaną psychologicznie i rynkowo, tożsamość wraz z jego...)
Korzyści marki (brand benefits) - To pozytywne cechy marki doświadczane, postrzegane lub odczuwane przez jej potencjalnych nabywców. ...)
Efekt demonstracji marki - To konsekwencja prestiżu (atrakcyjności) niektórych marek, polegająca na dążeniu konsumentów do wyróżnienia się w rynkowym...)
Logotyp - To ustalony graficznie zapis nazwy marketingowej (dowolnego typu językowego), mniej lub bardziej zindywidualizowany pod względem...)
Istota marki - Istota marki (inaczej: rdzeń marki, sedno marki, jądro marki; brand essence, brand core) to silnie...)
Charakter marki - (brand character): charakterystyczny typ (rys) wizerunku marki stanowiący o jej względnej odrębności i atrakcyjności dla...)
Brief nazewniczy - Przygotowany przez firmę zwięzły opis celów, zadań, założeń, wymagań, preferencji, opcji... dotyczących poszukiwanej nazwy marketingowej....)
Branding - Branding (markowanie; ang. brand - marka) to nadawanie, kształtowanie (kreowanie, budowanie) i wykorzystywanie marek w...)
Akronim nazewniczy - Inaczej 'zlepkowiec' to nazwa marketingowa utworzona ('zlepiona') z początkowych liter, głosek lub sylab wziętych ze...)
Agencja nazewnicza (nazewniczo-brandingowa) - To firma specjalizująca się w dobieraniu (potocznie: 'wymyślaniu'), opiniowaniu i badaniu nazw marketingowych (często również...)
Product placement - Polega na ukazywaniu w sposób pozornie nie zamierzony w programach tv,  serialach, sztukach teatralnych,...)

Strona 5 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>