Branding w sektorze usług medycznych
Najważniejszym wyzwaniem stojącym przed marketingiem w dziedzinie usług medycznych jest poszukiwanie sposobów odróżnienia się od konkurentów.
Jest to warunek bezwzględnie konieczny do zaistnienia na rynku i zbudowania lojalności klientów. Wartość marki jest przecież mierzona lojalnością pomiędzy pacjentami a placówką ochrony zdrowia i jej lekarzami.
Podstawowym zatem zadaniem w zakresie marketingu jest budowanie własnej tożsamości. Strategia w tym zakresie powinna polegać na:
- spotęgowaniu uwagi pacjentów na usługi świadczone przez daną placówkę poprzez sygnalizowanie nowej strategii,
- konsolidowaniu i koordynowaniu wdrażania nowej identyfikacji,
- tworzeniu nadbudowy związanej z przekonaniem o słuszności wdrażania nowej tożsamości oraz jej znaczenia wśród personelu i otoczenia,
- tworzeniu wartości organizacji, a więc określeniu, co jest wartością tworzoną przez organizację, w celu lepszego zrozumienia jej przewagi na rynku przez pracowników oraz pacjentów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (20 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (82 stron A4)
4. (72 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (29 stron A4)
7. (21 stron A4)
8. (21 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (19 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.8 stron)
2. (2.9 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.8 stron)
5. (0.7 stron)
6. (1.6 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Branding w sektorze usług medycznych
Branding w sektorze usług medycznych
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 133 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|