Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
optimum Pareto | finanse międzynarodowe | zachowania konsumenta | wpływ reklamy | wycena przedsiębiorstwa | promotion mix | unia europejska | rentowność kapitału własnego |

Budowa niszy rynkowej

Strategia budowy niszy rynkowej oznacza koncentrację i świadomy wybór istotnego dla odbiorców aspektu jakości lub sposobu obsługi, w którym firma chce być najlepsza na rynku.

Z punktu widzenia wyboru konkurencji oznacza to zwężenie konkurencji tylko do tych firm, które także posługują się wybranymi aspektami jakości i innowacjami, a nie ceną. W budowie niszy rynkowej, a więc specjalnej kombinacji produktów (co sprzedajemy), konsumentów (komu), rynków (gdzie i jak), podstawowe znaczenie ma jakość oferowanych produktów/ usług, innowacje oraz sposoby dystrybucji i obsługi konsumentów.

To one definiują niszę czy też segment, który chcemy zdominować lub stworzyć i ochronić przed konkurencją bezpośrednią i substytutami.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Kody kreskowe - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Geografia fizyczna - ściąga
22 stron(-y)
Podstawy logistyki - ponad 70 zagadnień z odpowiedziami
14 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Budowa niszy rynkowej

Budowa niszy rynkowej
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 35 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii