Budowa niszy rynkowej
Strategia budowy niszy rynkowej oznacza koncentrację i świadomy wybór istotnego dla odbiorców aspektu jakości lub sposobu obsługi, w którym firma chce być najlepsza na rynku.
Z punktu widzenia wyboru konkurencji oznacza to zwężenie konkurencji tylko do tych firm, które także posługują się wybranymi aspektami jakości i innowacjami, a nie ceną. W budowie niszy rynkowej, a więc specjalnej kombinacji produktów (co sprzedajemy), konsumentów (komu), rynków (gdzie i jak), podstawowe znaczenie ma jakość oferowanych produktów/ usług, innowacje oraz sposoby dystrybucji i obsługi konsumentów.
To one definiują niszę czy też segment, który chcemy zdominować lub stworzyć i ochronić przed konkurencją bezpośrednią i substytutami.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (22 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (15 stron A4)
4. (2 stron A4)
5. (30 stron A4)
6. (16 stron A4)
7. (11 stron A4)
8. (20 stron A4)
9. (27 stron A4)
10. (11 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.6 stron)
3. (0.3 stron)
4. (2.3 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Budowa niszy rynkowej
Budowa niszy rynkowej
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 35 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|