Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
polityka pieniężna | ERP II | agregaty podaży pieniądza | zarządzanie produkacją | MVA | marketing polityczny | planowanie zasobów przedsiębiorstwa | operacje Reverse Repo |

Budowa niszy rynkowej

Strategia budowy niszy rynkowej oznacza koncentrację i świadomy wybór istotnego dla odbiorców aspektu jakości lub sposobu obsługi, w którym firma chce być najlepsza na rynku.

Zobacz: Strategie marketingowe - referat (Strony A4: 25) 📚

Z punktu widzenia wyboru konkurencji oznacza to zwężenie konkurencji tylko do tych firm, które także posługują się wybranymi aspektami jakości i innowacjami, a nie ceną. W budowie niszy rynkowej, a więc specjalnej kombinacji produktów (co sprzedajemy), konsumentów (komu), rynków (gdzie i jak), podstawowe znaczenie ma jakość oferowanych produktów/ usług, innowacje oraz sposoby dystrybucji i obsługi konsumentów.

Zobacz: Cechy społeczeństwa rynkowego (Strony A4: 10) 📚 📝

To one definiują niszę czy też segment, który chcemy zdominować lub stworzyć i ochronić przed konkurencją bezpośrednią i substytutami.

Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Budowa strategii marketingowej (Strony A4: 8)
Zobacz: Kody kreskowe - referat (Strony A4: 11) 📚
Zobacz: Geografia fizyczna - ściąga (Strony A4: 22)


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Budowa niszy rynkowej

Budowa niszy rynkowej
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 48 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025