Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dźwignia finansowa | merchandising | system informacji marketingowej | wynagrodzenia | podstawy zarządzania | organizacja wirtualna | prezentacje z zarządzania jakością | kredyt hipoteczny |

Budowa strategii marketingowej

Strategia marketingowa składa się z dwóch działań:

1. Wyboru zadania w zakresie produkcji sprzedaży dóbr czy usług, czyli z określenia grup odbiorców, których przedsiębiorstwo będzie obsługiwać, chodzi tutaj o wybór segmentu lub kilku segmentów rynku (target market)
2. Ustalenia elementów składowych, marketingowych (instrumentów, komponentów, elementów marketingu). Jest to marketing mix.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Budowa strategii marketingowej

Budowa strategii marketingowej
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 190 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii