Budowa udziału w rynku
Po zaistnieniu na rynku, firmy japońskie koncentrują swoje siły na zwiększeniu udziału w tym rynku.
Opierają się one na strategiach rozwoju produktu i na strategiach rozwoju rynku. Przeznaczają wiele środków na ulepszenie produktu, poprawę jego pozycji na rynku oraz jego rozpowszechnienie, dzięki czemu mogą zaoferować więcej produktów i o lepszej jakości od konkurencji.
Dostrzegają one nowe możliwości w segmentacji rynku, a następnie w rozwoju rynku w poszczególnych krajach, mając na celu budowę sieci rynków światowych i lokalizację produkcji. Firmy te dalej zwiększają swe udziały, realizując agresywne programy wykupywania konkurentów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (22 stron A4)
2. (24 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (18 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (7 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (11 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (11 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.1 stron)
3. (0.6 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Budowa udziału w rynku
Budowa udziału w rynku
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 130 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|