Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koszt alternatywny | transformacja systemowa w Polsce | komunikacja w organizacji | deficyt budżetowy | podstawy statystyki | premium | wartość bieżąca netto | analiza XYZ |

Budowa udziału w rynku


Po zaistnieniu na rynku, firmy japońskie koncentrują swoje siły na zwiększeniu udziału w tym rynku.

Opierają się one na strategiach rozwoju produktu i na strategiach rozwoju rynku. Przeznaczają wiele środków na ulepszenie produktu, poprawę jego pozycji na rynku oraz jego rozpowszechnienie, dzięki czemu mogą zaoferować więcej produktów i o lepszej jakości od konkurencji.

Dostrzegają one nowe możliwości w segmentacji rynku, a następnie w rozwoju rynku w poszczególnych krajach, mając na celu budowę sieci rynków światowych i lokalizację produkcji. Firmy te dalej zwiększają swe udziały, realizując agresywne programy wykupywania konkurentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Kody kreskowe - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Geografia fizyczna - ściąga
22 stron(-y)
Analiza finansowa Avon Cosmetics Polska
24 stron(-y)
Analiza pionowa i pozioma bilansu (aktywów i pasywów)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Budowa udziału w rynku

Budowa udziału w rynku
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 130 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować