Całościowa identyfikacja firmowa
Całościowa identyfikacja firmowa to ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie, w celu klarownej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej wśród konkurentów.
Są one elementem kultury i stylu firmowego i składają się na rynkową tożsamość (osobowość) firmy. Całościowa identyfikacja ma przyczyniać się do uzyskania pozytywnego wizerunku (image) firmy na rynku.
Na całościowa identyfikację firmową składają się:
a) system identyfikacji wizualnej
- nazwa firmy
- znak firmowy, logo
- kolor (y) firmowy
- konstans firmowy (stały element graficzny)
Elementy te występować mogą na różnych nośnikach:
- w reklamie i na akcydensach
- zewnątrz i wewnątrz siedziby firmy
- na ubiorach
- na upominkach
- na targach i wystawach
- na środkach transportu
b) system zachowań i symboli
- standardy zachowań pracowników - firmowy savoir-vivre
- sposób ubierania się, wygląd pracowników
- wygląd siedziby, środków transportu
- kształt i wygląd opakowań
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta. ↩ Zobacz: Logistyka w organizacjach non profit - referat (Strony A4: 6) 📚 Zobacz: Ankieta (Strony A4: 11) Zobacz: Plan marketingowy - teoria (Strony A4: 17) Zobacz: Rola i znaczenie ryzyka strategicznego (Strony A4: 13)
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Logistyka w organizacjach non profit - referat (✓ bibliografia) |
6 stron(-y) |
✅ Ankieta |
11 stron(-y) |
✅ Plan marketingowy - teoria |
17 stron(-y) |
✅ Rola i znaczenie ryzyka strategicznego |
13 stron(-y) |
✅ Szkolenia pracowników - referat (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
14 stron(-y) |
✅ Czym jest marketing? (✓ bibliografia) |
15 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (15 stron A4)
3. (51 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (43 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (37 stron A4)
8. (9 stron A4)
9. (0 stron A4)
10. (28 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (1.2 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.9 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Całościowa identyfikacja firmowa
Całościowa identyfikacja firmowa
Ocena: 8.8 / 10 Liczba głosów: 64 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|