Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
CAPM | koszt alternatywny | model 7S | monetaryzm | kontrakty forward | obliczanie zdolności kredytowej | wykłady ze statystykia | struktura organizacyjna firmy |

Całościowa identyfikacja firmowa

Całościowa identyfikacja firmowa to ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie, w celu klarownej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej wśród konkurentów.

Są one elementem kultury i stylu firmowego i składają się na rynkową tożsamość (osobowość) firmy. Całościowa identyfikacja ma przyczyniać się do uzyskania pozytywnego wizerunku (image) firmy na rynku.

Na całościowa identyfikację firmową składają się:
a) system identyfikacji wizualnej
- nazwa firmy
- znak firmowy, logo
- kolor (y) firmowy
- konstans firmowy (stały element graficzny)
Elementy te występować mogą na różnych nośnikach:
- w reklamie i na akcydensach
- zewnątrz i wewnątrz siedziby firmy
- na ubiorach
- na upominkach
- na targach i wystawach
- na środkach transportu
b) system zachowań i symboli
- standardy zachowań pracowników - firmowy savoir-vivre
- sposób ubierania się, wygląd pracowników
- wygląd siedziby, środków transportu
- kształt i wygląd opakowań

Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.
Zobacz: Logistyka w organizacjach non profit - referat (Strony A4: 6) 📚
Zobacz: Ankieta (Strony A4: 11)
Zobacz: Plan marketingowy - teoria (Strony A4: 17)
Zobacz: Rola i znaczenie ryzyka strategicznego (Strony A4: 13)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Logistyka w organizacjach non profit - referat ( bibliografia)
6 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Rola i znaczenie ryzyka strategicznego
13 stron(-y)
Szkolenia pracowników - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Czym jest marketing? ( bibliografia)
15 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Całościowa identyfikacja firmowa

Całościowa identyfikacja firmowa
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 64 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025