Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marka produktu | wykłady z zarządzania strategicznego | prezentacje z zarządzania strategicznego | definicje z psychologii | statystyka | makroekonomia | IRR | ECR |

Cechy dobrej marki

Marka powinna być:

- krótka i prosta
- łatwa do wymówienia i zapamiętania
- wymawiana i zapisywana w jeden, nie budzący wątpliwości sposób
- możliwa do wymówienia i zapisania w wielu językach
- przyjemna w brzmieniu i odczytaniu
- kojarząca się ze współczesnością
- łatwa do wykorzystania na opakowaniu i etykiecie
- sugerująca w miarę możliwości korzyści związane z produktem
- prawnie dozwolona do użytkowania
- nie powinna być obraźliwa, o nieprzyzwoitym lub negatywnym brzmieniu bądź skojarzeniach
- łatwa do zastosowania na wszystkich instrumentach promocji


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21)
Zobacz: Strategia marki (Strony A4: 6)
Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.
Zobacz: Zarządzanie marką - prezentacja (Strony A4: 19)
Zobacz: Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (Strony A4: 37)
Zobacz: Marketing mix - prezentacja (Strony A4: 58)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
2. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
3. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
4. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
5. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
6. Atrybuty produktu (9 stron A4)
7. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
8. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
9. Reklama - referat (14 stron A4)
10. Sponsoring - referat (14 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Elementy dobrej marki (0.4 stron)
2. Korzyści marki (brand benefits) (0.3 stron)
3. Imitowanie marki (0.3 stron)
4. Kryteria pozycjonowania marki (0.2 stron)
5. Postawa wobec marki - brand attitude (0.2 stron)
6. Proces tworzenia marki (0.2 stron)
7. Skala Aakera - pomiar osobowości marki (0.6 stron)
8. Zarządzanie marką (0.4 stron)
9. Jakimi cechami powinien odznaczać się kierownik (0.2 stron)
10. Znaczenie marki (0.8 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy dobrej marki

Cechy dobrej marki
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 188 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025