Cechy i zasady Reengineeringu
To:
A. wychodzić od potrzeb klienta
B. zorientowanie na procesy, ich analiza
C. zaprojektowanie ponownie w radykalnie nowy sposób po to , aby osiągnąć skokową poprawę wskaźników; uwzględniać istniejące ograniczenia, myśleć inaczej.
Zasady:
1) działanie powinno się organizować wokół wyników, a nie zadań;
2) użytkownicy wyniku procesu powinni być organizatorami tego procesu;
3) zasoby przestrzennie rozproszone należy traktować tak, jakby znajdowały się w jednym miejscu;
4) Procesy równoległe należy koordynować w czasie ich wykonywania;
5) decyzje powinny być podejmowane w miejscu realizacji procesu, a oddalone przestrzennie kierownictwo ma wyłącznie prawo kontroli decyzji;
6) gromadzone informacje powinny spływać do jednego ogólnie dostępnego banku danych.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (40 stron A4)
2. (2 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (4 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (7 stron A4)
8. (23 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (13 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.8 stron)
2. (0.2 stron)
3. (1.6 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.1 stron)
6. (0.7 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.1 stron)
10. (1.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Cechy i zasady Reengineeringu
Cechy i zasady Reengineeringu
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 155 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|