Cechy klienta - nabywcy
To:
1. czynniki społeczno - kulturowe: kultura, struktura, klasa społeczna,
2. czynniki psychologiczno - społeczne: przynależność do grup społecznych, rola i status społeczny.
3. czynniki indywidualne: wiek i etap w cyklu życia, zawód, pozycje
4. czynniki ekonomiczne: styl i życie, osobowość i wyobrażenie o sobie
5. czynniki psychologiczne: motywacje, postrzeganie rzeczywistości, uczenie się, postawy i wierzenia.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (19 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (27 stron A4)
7. (35 stron A4)
8. (14 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (5 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.8 stron)
2. (1.2 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.8 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.1 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy klienta - nabywcy
Cechy klienta - nabywcy
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 143 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|