Cechy poprawnie wyodrębnionego segmentu rynku
To:
1. Możliwość uzyskania niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów odróżniających ich od całego rynku (mierzalność)
2. Być na tyle rozległy, aby uzasadnić zastosowanie indywidualnej strategii marketingowej (rozległość)
3. Być dostępny przez umożliwieni efektywnego stosowania instrumentów działania w tym głównie związanych z dystrybucją i akwizycją sprzedaży (dostępność)
4. Odzwierciedlać prawdopodobieństwo pozytywnej reakcji konsumentów na odpowiednio przygotowaną strukturę marketingu mix (wrażliwość).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (2 stron A4)
2. (18 stron A4)
3. (10 stron A4)
4. (19 stron A4)
5. (23 stron A4)
6. (19 stron A4)
7. (13 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (52 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.1 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.4 stron)
9. (1 stron)
10. (0.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy poprawnie wyodrębnionego segmentu rynku
Cechy poprawnie wyodrębnionego segmentu rynku
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 139 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|