Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
EVA | wydatki budżetu państwa | zadania transportowe | konkurencja | kierowanie | planowanie marketingowe | six sigma | delegowanie uprawnień |

Cechy poprawnie wyodrębnionego segmentu rynku

To:

1. Możliwość uzyskania niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów odróżniających ich od całego rynku (mierzalność)
2. Być na tyle rozległy, aby uzasadnić zastosowanie indywidualnej strategii marketingowej (rozległość)
3. Być dostępny przez umożliwieni efektywnego stosowania instrumentów działania w tym głównie związanych z dystrybucją i akwizycją sprzedaży (dostępność)
4. Odzwierciedlać prawdopodobieństwo pozytywnej reakcji konsumentów na odpowiednio przygotowaną strukturę marketingu mix (wrażliwość).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Rynek kapitałowy - teoria i zadania z rynku kapitałowego
18 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy poprawnie wyodrębnionego segmentu rynku

Cechy poprawnie wyodrębnionego segmentu rynku
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 139 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii