Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cele marketingowe | psychologia w reklamie | polityka cenowa | hierarchia potrzeb Maslowa | NBP | historia myśli ekonomicznej | psychologia w zarządzaniu | analiza FMEA |

Leksykon biznesu i ekonomii (strona: 1)

Czym jest alternate text (ALT)? - Alternate text (skrótowo ALT) to krótki opis tekstowy, który jest przypisywany do elementów multimedialnych na...)
Kim jest Influencer? - Influencer, czyli osoba wpływowa, to jednostka lub osobistość, która posiada znaczącą liczbę obserwujących lub fanów...)
Chat GPT - czym jest AI i jak jej używać? - AI czyli Sztuczna Inteligencja to dziedzina informatyki zajmująca się tworzeniem systemów komputerowych, które są zdolne...)
Metoda ilościowa - Metoda ilościowa to podejście badawcze, które opiera się na zbieraniu, analizowaniu i interpretowaniu danych liczbowych...)
Niccolo Machiavelli - życie i twórczość - Niccolò Machiavelli - włoski myśliciel, polityk, dyplomata i pisarz, urodził się 3 maja 1469 roku...)
Strategia firmy Adidas - Adidas, jedna z najbardziej znanych i szanowanych marek sportowych na świecie, od lat kreuje trendy,...)
Obliczanie rat kredytu hipotecznego w Excelu - Obliczanie rat kredytu hipotecznego w Excelu może być wykonane przy użyciu funkcji finansowych wbudowanych w...)
Slogan racjonalny - definicja i przykłady - Slogan racjonalny to forma komunikacji marketingowej, która skupia się na prezentowaniu konkretnych faktów, cech lub...)
Co to jest jakość? - Jakość to pojęcie wszechstronne, które przewija się przez wiele dziedzin życia, od produktów i usług,...)
Marketing zróżnicowany - W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający, stosowanie jednolitych strategii...)
PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations - PENCILS to zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane w strategii marketingowej. Oto rozwinięcie akronimu w...)
Marketing doświadczeń - tworzenie interakcji z marką - W dzisiejszym zatłoczonym i konkurencyjnym świecie, gdzie reklama bombarduje nas z każdej strony, tradycyjne podejścia...)
Strategie konkurencji wg. Portera - Porter uważa, że mówienie o przewadze komparatywnej w obecnych warunkach nie odzwierciedla istoty konkurencyjności. Natomiast...)
Ofensywne strategie marketingowe wg. P. F. Druckera - Zdaniem Druckera "każda strategia nacechowana jest odmiennym ładunkiem podejmowanego przez firmę ryzyka i charakteru otoczenia"....)
Strategie zajmowania określonej pozycji na rynku według Kotlera - Wyróżniamy tutaj następujące typy strategii: Strategia lidera rynku - wynika...)
Marketingowa strategia pull i push - Strategia zbytu produkowanych wyrobów jest ważnym elementem całościowej strategii przedsiębiorstwa i może występować jako: ...)
Główne strategie marketingowe typu jakość - cena - Według kryterium jakość/cena można wyróżnić następujące strategie marketingowe: Strategia okazji...)
Strategie marketingowe wg zachowań i preferencji nabywców - Strategia masowego produktu (commodity) - prowadzi do osiągnięcia wyznaczonych przez przedsiębiorstwo celów strategicznych wykorzystując nie...)
Rodzaje strategii marketingowych produkt - rynek wg Ansoffa - Najbardziej ze znanych koncepcji strategicznych, które odnoszą się i do sposobu konkurowania na rynku, i...)
Klasyfikacja strategii w zarządzaniu - W teorii zarządzania bardzo często możemy spotkać się z różnym podziałem klasyfikacji strategii. Jednak jednym...)
Honda - historia firmy, wynalazki, sukcesy i porażki rynkowe - Historia firmy Honda Firma Honda jest jednym z najbardziej znanych producentów samochodów, motocykli...)
Kwalifikacja w zawodzie - co to tak właściwie jest? - Kwalifikacja w zawodzie to kluczowy element określający poziom umiejętności i wiedzy niezbędny do wykonywania określonej...)
Na czym polega marketing w mediach społecznościowych? - Marketing w mediach społecznościowych to strategia promocyjna wykorzystująca platformy online do dotarcia do klientów. Najpopularniejsze...)
Psychologia - definicja i obszary zainteresowań - Psychologia to fascynująca dziedzina nauki, która zajmuje się ludzkim umysłem, zachowaniami oraz emocjami. Definicja psychologii...)
Windykacja należności - Windykacja to proces niezbędny dla firm i instytucji zajmujących się odzyskiwaniem zaległych płatności. Jest to...)
Toyota - historia firmy, wynalazki, sukcesy i porażki rynkowe - Zacznijmy od początku czyli od historii marki Toyota. Historia marki...)
Jakie są metody zarabiania na blogu? - Blogowanie stało się popularnym sposobem zarabiania pieniędzy w internecie dla wielu osób na całym świecie....)
Landing page - co to jest i jakie są korzyści ze stosowania? - Landing page znany również jako strona docelowa lub w bezpośrednim tłumaczeniu z języka angielskiego: wstęp,...)
Fazy formułowania strategii marketingowej - Precyzyjnie sformułowana strategia marketingowa ma bardzo duże znaczenie dla przedsiębiorstwa, ponieważ umożliwia ona efektywne reagowanie...)
4 poziomy strategii wg Thompsona i Stricklanda - strategia utożsamiana jest z procesem tworzenia strategicznego planu działania, to również określona pozycja przedsiębiorstwa w...)

Strona 1 z 140
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii