Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
nlp | raj podatkowy | branding | uchwalanie budżetu gminy | strategia pull | przykładowa analiza marketingowa | test istotności parametrów strukturalnych | plan marketingowy |

Cechy strategii marketingowej

To:

1. termin strategia związany jest z procesem przygotowania i prowadzenia działalności czyli wyraża aspekt metodyczny tego procesu.

Zobacz: Budowa strategii marketingowej (Strony A4: 8)

2. punktem wyjścia kształtowania strategii jest uświadomienie sobie celów długookresowych oraz warunków organizacyjnych działań na rzecz realizacji tych celów.

Zobacz: Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (Strony A4: 5) 📝

3. działania strategiczne mają charakter długofalowy i polegają na dostosowywaniu się do zmian w otoczeniu; ta zmiana wywołuje z kolei konieczność zmian działalności przedsiębiorstwa.

Zobacz: Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - referat (Strony A4: 10) 📚

4. formułowanie strategii marketingowej musi przebiegać zgodnie z zasadami formułowania strategii globalnej przedsiębiorstwa; cele przedsiębiorstwa wyznaczają granice dla formułowania celów marketingowych oraz alternatywnych sposobów osiągania tych celów.

Zobacz: Projekt strategii marketingowej firmy (Strony A4: 13)

5. strategia wyznacza względnie trwałe ramy dla działań operacyjnych w zakresie podstawowych funkcji marketingu w przedsiębiorstwie; do tych ramowych wytycznych zaliczyć można:
- wybór pola działania
- wybór charakteru instrumentarium marketingowego
- założenia styku i konkurowania z innymi uczestnikami rynku.

Zobacz: Strategie marketingowe - referat (Strony A4: 25) 📚

6. ustalenie strategii marketingowej wymaga rozpatrzenia odpowiednich opcji strategicznych w odniesieniu do szeregu problemów wiążących się z wyznaczaniem.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy strategii marketingowej

Cechy strategii marketingowej
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 190 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025