Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cashflow | rachunkowość zarządcza | credit scoring | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | EVA | wariancja | zarządzanie wiedzą | WTO |

Cechy strategii marketingowej

To:

1. termin strategia związany jest z procesem przygotowania i prowadzenia działalności czyli wyraża aspekt metodyczny tego procesu.

2. punktem wyjścia kształtowania strategii jest uświadomienie sobie celów długookresowych oraz warunków organizacyjnych działań na rzecz realizacji tych celów.

3. działania strategiczne mają charakter długofalowy i polegają na dostosowywaniu się do zmian w otoczeniu; ta zmiana wywołuje z kolei konieczność zmian działalności przedsiębiorstwa.

4. formułowanie strategii marketingowej musi przebiegać zgodnie z zasadami formułowania strategii globalnej przedsiębiorstwa; cele przedsiębiorstwa wyznaczają granice dla formułowania celów marketingowych oraz alternatywnych sposobów osiągania tych celów.

5. strategia wyznacza względnie trwałe ramy dla działań operacyjnych w zakresie podstawowych funkcji marketingu w przedsiębiorstwie; do tych ramowych wytycznych zaliczyć można:
- wybór pola działania
- wybór charakteru instrumentarium marketingowego
- założenia styku i konkurowania z innymi uczestnikami rynku.

6. ustalenie strategii marketingowej wymaga rozpatrzenia odpowiednich opcji strategicznych w odniesieniu do szeregu problemów wiążących się z wyznaczaniem.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy strategii marketingowej

Cechy strategii marketingowej
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 167 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii