Cechy strategii marketingowej
To:
1. termin strategia związany jest z procesem przygotowania i prowadzenia działalności czyli wyraża aspekt metodyczny tego procesu.
2. punktem wyjścia kształtowania strategii jest uświadomienie sobie celów długookresowych oraz warunków organizacyjnych działań na rzecz realizacji tych celów.
3. działania strategiczne mają charakter długofalowy i polegają na dostosowywaniu się do zmian w otoczeniu; ta zmiana wywołuje z kolei konieczność zmian działalności przedsiębiorstwa.
4. formułowanie strategii marketingowej musi przebiegać zgodnie z zasadami formułowania strategii globalnej przedsiębiorstwa; cele przedsiębiorstwa wyznaczają granice dla formułowania celów marketingowych oraz alternatywnych sposobów osiągania tych celów.
5. strategia wyznacza względnie trwałe ramy dla działań operacyjnych w zakresie podstawowych funkcji marketingu w przedsiębiorstwie; do tych ramowych wytycznych zaliczyć można:
- wybór pola działania
- wybór charakteru instrumentarium marketingowego
- założenia styku i konkurowania z innymi uczestnikami rynku.
6. ustalenie strategii marketingowej wymaga rozpatrzenia odpowiednich opcji strategicznych w odniesieniu do szeregu problemów wiążących się z wyznaczaniem.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (25 stron A4)
2. (30 stron A4)
3. (7 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (12 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (17 stron A4)
9. (35 stron A4)
10. (2 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.3 stron)
4. (1.6 stron)
5. (0.8 stron)
6. (1.2 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.2 stron)
9. (1.4 stron)
10. (1.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy strategii marketingowej
Cechy strategii marketingowej
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 167 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|