Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcja trendu | spółki kapitałowe | kredyt hipoteczny | motywatory | analiza mikrootoczenia | Kaizen | zarządzanie kapitałem obrotowym | definicje z psychologii |

Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych

To:
- badaniu poddane jest jednocześnie więcej niż jedna osoba
- uczestnicy dyskusji grupowej spotykają się po raz pierwszy właśnie w czasie zorganizowanego dla celów badawczych spotkanie
- inicjowane są interakcje, postawy wobec nakreślonych zagadnień, problemów, które są znamienne dla zjawiska określonego jako tzw. Dynamika grupowa
- informacje pozyskiwane w trakcie wywiadów grupowych mają charakter jakościowy
- moderowanie dyskusji poprzez koncentrowanie się na problemie
- wzajemne, ciągłe oddziaływanie na siebie uczestników, których wypowiedzi stymulują zachowania, opinie pozostałych osób.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Idea przedsiębiorczości - referat (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Ściąga z zarządzania kadrami
8 stron(-y)
Struktury organizacyjne - ich typy, cechy, zalety i wady
12 stron(-y)
Zarządzanie kapitałem intelektualnym i sposoby jego pomiaru - prezentacja (⭐bibliografia)
38 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych

Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 124 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii