Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych
To:
- badaniu poddane jest jednocześnie więcej niż jedna osoba
- uczestnicy dyskusji grupowej spotykają się po raz pierwszy właśnie w czasie zorganizowanego dla celów badawczych spotkanie
- inicjowane są interakcje, postawy wobec nakreślonych zagadnień, problemów, które są znamienne dla zjawiska określonego jako tzw. Dynamika grupowa
- informacje pozyskiwane w trakcie wywiadów grupowych mają charakter jakościowy
- moderowanie dyskusji poprzez koncentrowanie się na problemie
- wzajemne, ciągłe oddziaływanie na siebie uczestników, których wypowiedzi stymulują zachowania, opinie pozostałych osób.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (34 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (7 stron A4)
4. (8 stron A4)
5. (12 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (38 stron A4)
8. (37 stron A4)
9. (8 stron A4)
10. (18 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.1 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych
Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 144 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|