Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych
To:
- badaniu poddane jest jednocześnie więcej niż jedna osoba
- uczestnicy dyskusji grupowej spotykają się po raz pierwszy właśnie w czasie zorganizowanego dla celów badawczych spotkanie
- inicjowane są interakcje, postawy wobec nakreślonych zagadnień, problemów, które są znamienne dla zjawiska określonego jako tzw. Dynamika grupowa
- informacje pozyskiwane w trakcie wywiadów grupowych mają charakter jakościowy
- moderowanie dyskusji poprzez koncentrowanie się na problemie
- wzajemne, ciągłe oddziaływanie na siebie uczestników, których wypowiedzi stymulują zachowania, opinie pozostałych osób.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) |
11 stron(-y) |
✅ Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
10 stron(-y) |
✅ Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie |
34 stron(-y) |
✅ Idea przedsiębiorczości - referat (⭐bibliografia) |
7 stron(-y) |
✅ Ściąga z zarządzania kadrami |
8 stron(-y) |
✅ Struktury organizacyjne - ich typy, cechy, zalety i wady |
12 stron(-y) |
✅ Zarządzanie kapitałem intelektualnym i sposoby jego pomiaru - prezentacja (⭐bibliografia) |
38 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (8 stron A4)
2. (12 stron A4)
3. (38 stron A4)
4. (37 stron A4)
5. (8 stron A4)
6. (18 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (32 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych
Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 124 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|