Cechy usług jako produktów rynkowych
To:
1. Niematerialny charakter, chociaż do wykonywania usług, usługodawca posługuje się dobrami materialnymi. W niektórych usługach dobra materialne warunkuje wykonanie usługi (np. usługi trasportowe).
2. Nierozdzielność usług z wykonawcami usług. Usługodawca wykonując usługi bardzo często ma także kontakt bezpośredni z nabywcą usługi. Usługi to czynności wykonywane na rzecz innych osób, dlatego w usługach nie da się zastąpić człowieka jak w przypadku procesów wytwórczych.
Zobacz: Charakterystyka form reklamy usług bankowych (Strony A4: 19)
3. Jedność miejsca i czasu świadczenia usługi z jej konsumowaniem.
4. Brak możliwości gromadzenia, magazynowania usług, co związane jest z niematerialnym charakterem usług.
5. Komplementarność dóbr materialnych i usług. W praktyce rynkowej istnieje ścisły związek pomiędzy nabyciem dobra materialnego, a nabyciem usługi, albowiem kupno samochodu wiąże się ściśle i nienaruszalnie z nabyciem takich usług jak ubezpieczenia, usługi naprawcze, usługi konserwacyjne itp.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta. ↩ Zobacz: Promocja w marketingu usług finansowych (Strony A4: 0) 📝 Zobacz: Marketing przemysłowy - opracowanie (Strony A4: 26) Zobacz: Bankowość elektroniczna (Strony A4: 12) 📝 Zobacz: Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Strony A4: 12) 📚 📝
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Charakterystyka form reklamy usług bankowych |
19 stron(-y) |
✅ Promocja w marketingu usług finansowych (✓ przypisy) |
0 stron(-y) |
✅ Marketing przemysłowy - opracowanie |
26 stron(-y) |
✅ Bankowość elektroniczna (✓ przypisy) |
12 stron(-y) |
✅ Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
12 stron(-y) |
✅ Marketing usług medycznych - opracowanie |
37 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (37 stron A4)
3. (54 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (77 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (8 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (25 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.2 stron)
3. (1.3 stron)
4. (0.7 stron)
5. (1.2 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (1.4 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy usług jako produktów rynkowych
Cechy usług jako produktów rynkowych
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 267 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|