Cechy wizerunku (image) firmy
Podstawowe cechy jakie powinien posiadać image przedsiębiorstwa:
1. image jest syntetyczny - ma na celu spełnienie określonego zadania albo wywarcie określonego wrażenia. Przykładami są znaki handlowe i firmowe są one standardem, na podstawie którego ocenia się produkty tego samego rodzaju
2. image jest wiarygodny - staje się bezcelowy, gdy ludzie w niego nie wierzą. Dlatego w myślach ludzi musi on reprezentować instytucję lub daną osobę, lecz aby ten wizerunek był żywy, a jego popularność przerosła popularność oryginału, nie może przekraczać granic zdrowego rozsądku.
3. image jest pasywny i musi przystosować się do rzeczywistości - dlatego wizerunek firmy lub potencjonalnego klienta musi się do nich dopasować nie odwrotnie
4. image jest żywy, jaskrawy i konkretny
5. image jest uproszczony - chcąc wykluczyć wszelkie niepożądane aspekty konieczne jest, aby wizerunek był prostszy niż obiekt, który ma reprezentować
6. image jest dwuznaczny - mieści się gdzieś między wyobraźnią a zmysłami, między oczekiwaniem i rzeczywistością, ale nie może obrażać.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (21 stron A4)
2. (26 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (8 stron A4)
5. (6 stron A4)
6. (16 stron A4)
7. (7 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.2 stron)
5. (1.8 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.8 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy wizerunku (image) firmy
Cechy wizerunku (image) firmy
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 121 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|