Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dochody JST | NBP | sezonowość | badania w psychologii | analiza space | zarządzanie | zarządzanie kadrami | non profit |

Cechy wizerunku (image) firmy

Podstawowe cechy jakie powinien posiadać image przedsiębiorstwa:

1. image jest syntetyczny - ma na celu spełnienie określonego zadania albo wywarcie określonego wrażenia. Przykładami są znaki handlowe i firmowe są one standardem, na podstawie którego ocenia się produkty tego samego rodzaju

2. image jest wiarygodny - staje się bezcelowy, gdy ludzie w niego nie wierzą. Dlatego w myślach ludzi musi on reprezentować instytucję lub daną osobę, lecz aby ten wizerunek był żywy, a jego popularność przerosła popularność oryginału, nie może przekraczać granic zdrowego rozsądku.

3. image jest pasywny i musi przystosować się do rzeczywistości - dlatego wizerunek firmy lub potencjonalnego klienta musi się do nich dopasować nie odwrotnie

4. image jest żywy, jaskrawy i konkretny

5. image jest uproszczony - chcąc wykluczyć wszelkie niepożądane aspekty konieczne jest, aby wizerunek był prostszy niż obiekt, który ma reprezentować

6. image jest dwuznaczny - mieści się gdzieś między wyobraźnią a zmysłami, między oczekiwaniem i rzeczywistością, ale nie może obrażać.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cechy wizerunku (image) firmy

Cechy wizerunku (image) firmy
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 121 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii