Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
modele zachowań konsumenta | łańcuch logistyczny | mikrootoczenie | prognoza kosztów | marka firmy | obliczanie zdolności kredytowej | system produkcyjny | zarządzanie procesowe |

Cel segmentacji rynku

To:

- określenie i wybór obszaru działania, czyli rynku docelowego dla przedsiębiorstwa,
- sformułowanie i sprecyzowanie profilu działalności oraz określenie aparatu narzędziowego podmiotu gospodarczego,
- wyznaczenie skali działalności przedsiębiorstwa,
- wyjście naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów dzięki rozpoznaniu ich potrzeb, preferencji i aspiracji,
- umocnienie pozycji przedsiębiorstwa na rynku w wyniku zdobycia szerszej rzeszy odbiorców  oferowanych przez nie produktów, co następuje poprzez lepsze dopasowanie jego oferty handlowej do wymagań, życzeń i sugestii strony popytowej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Segmentacja rynku - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Analiza sytuacji marketingowej (⭐bibliografia)
63 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cel segmentacji rynku

Cel segmentacji rynku
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 131 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii