Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
formuła 4P | kanały dystrybucji | marketing wyborczy | 7W | bank centralny | podstawy rachunkowości | kapitał intelektualny | inwestowanie w nieruchomości |

Celem TQM jest m.in.:

- zapewnienie ciągłej poprawy jakości dziś i w przyszłości,
- pozyskanie zaufania klientów do kompetencji producenta i usługodawcy oraz wyrobów i usług czyli wzbudzenie zaufania do organizacji i do jej logo, które staje się specyficznym znakiem jakości,
- stworzenie przejrzystości i koherentności wewnętrznych procedur obejmujących swym zakresem całość firmy,
- zabezpieczenie możliwości eksploatacji w przypadku postępowania z tytułu odpowiedzialności cywilnej za produkt.

Literatura wskazuje również inne cele Total Quality Management, a mianowicie:

- Dążenie do satysfakcji klientów zewnętrznych
- Dążenie do satysfakcji klientów wewnętrznych (pracowników) poprzez przekazywanie władzy i uprawnień, style kierowania, proces informacji i komunikacji, systemy motywacyjne itp. Gdzie satysfakcja to indywidualne poczucie zadowolenia i przyjemności w rezultacie wykonania pracy. TQM - analiza procesu współzależność między satysfakcją klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Efekt synergii zespołów pracowniczych i kółek jakości i jego skuteczne wykorzystanie
- Dążenie do obniżania (ciągłego) kosztów jakości
- Dążenie do ograniczenia do niezbędnego minimum kontroli jakości, a wprowadzenie dyrektyw prewencji
- Dążenie do stopniowego traktowania systemu zapewnienia jakości jako rzeczy oczywistej
- Akcentowanie przywództwa i jego roli w procesie wprowadzania zmian
- Wykorzystywanie technik i narzędzi pro-jakościowych

Ilość stron A4
Zarządzanie przez cele - referat ( bibliografia przypisy)
22 stron(-y)
Reklama - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Merchandising - prezentacja ( bibliografia)
12 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Negocjacje - opracowanie
24 stron(-y)
Niezależność banku centralnego - referat ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)