Cenowa struktura rynku
Typowa cenowa struktura rynku składa się z 3 segmentów:
1) rynku górnego (cen wysokich), który tworzy stosunkowo wąska grupa nabywców, kupująca artykuły markowe najwyższej klasy;
2) rynku średniego, obejmującego przede wszystkim nabywców z tzw. klasy średniej, chętnie kupujących towary markowe popularnych producentów i towary opatrzone markami handlowymi;
3) rynku dolnego (niskich cen), obejmującego nabywców kupujących towary niemarkowe i opatrzone tzw. niby- markami (często zmieniającymi się znakami towarowymi, robiącymi wrażenie towarów markowych).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (24 stron A4)
4. (16 stron A4)
5. (16 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (25 stron A4)
8. (7 stron A4)
9. (5 stron A4)
10. (35 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.1 stron)
4. (2 stron)
5. (1 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza rynku » Cenowa struktura rynku
Cenowa struktura rynku
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 137 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|