![]() |
|||||||||||||||||||
zarządzanie projektami | zarządzanie przez cele | wykłady z historii myśli ekonomicznej | elasyczność | dochody publiczne | ocena pracowników | równowaga konsumenta | VBM | krzywa Laffera | inwestycje | NBP | prywatyzacja kapitałowa | |
Charakterystyka i cechy misji przedsiębiorstwaMisja przedsiębiorstwa oznacza posłannictwo pełnione przez przedsiębiorstwo w swojej branży. Zarazem określa odrębność firmy i sens jej istnienia. Formułowanie misji powinno służyć stawianiu wiarygodnych oświadczeń i powinno być istotnym czynnikiem budowania rynkowego wizerunku firmy.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Charakterystyka i cechy misji przedsiębiorstwa Charakterystyka i cechy misji przedsiębiorstwa
Ocena: 8.3 / 10
Liczba głosów: 104 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||