Charakterystyka i cechy misji przedsiębiorstwa
Misja przedsiębiorstwa oznacza posłannictwo pełnione przez przedsiębiorstwo w swojej branży. Zarazem określa odrębność firmy i sens jej istnienia. Formułowanie misji powinno służyć stawianiu wiarygodnych oświadczeń i powinno być istotnym czynnikiem budowania rynkowego wizerunku firmy.
Zobacz: Analiza strategiczna - praca teoretyczna (Strony A4: 10) 📚
Charakterystyczne cechy misji:
- jest ponadczasowa
- jest krótka, prosta i konkretna
- odpowiada na pytanie „dlaczego?”
- odwołuje się do najszerszej grupy interesariuszy i jest formułowana w sposób pozytywny
- jest realistyczna i rozpoznawalna dla każdego
- jest dostosowana do organizacji
- zawiera etyczne podstawy i składniki kulturowe
[ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]
Określając misję przedsiębiorstwa należy ustalić PO CO PRZEDSIĘBIORSTWO ISTNIEJE, aby to ustalić należy odpowiedzieć sobie na następujące pytania:
- Po co istnieje nasza organizacja?
- Kim jesteśmy?
- Co robimy?
- W jakim punkcie się znajdujemy?
- Jaka jest nasza tożsamość?
- Jaka jest nasza podstawowa funkcja?
- Jaki jest nasz ostateczny cel?
- Dla kogo istniejemy?
- Kim są nasi największy interesariuszy?
- Jaką fundamentalną potrzebę zaspakajamy?
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Strony A4: 16) Zobacz: Analiza strategiczna i biznes plan - prezentacja (Strony A4: 41) Zobacz: Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady) (Strony A4: 24) Zobacz: Zarządzanie strategiczne - notatki z wykładów (Strony A4: 28)
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
| ✅ Analiza strategiczna - praca teoretyczna (✓ bibliografia) |
10 stron(-y) |
| ✅ Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości |
16 stron(-y) |
| ✅ Analiza strategiczna i biznes plan - prezentacja |
41 stron(-y) |
| ✅ Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady) |
24 stron(-y) |
| ✅ Zarządzanie strategiczne - notatki z wykładów |
28 stron(-y) |
| ✅ Analiza strategii biznesu na przykładzie firmy (✓ bibliografia) |
53 stron(-y) |
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Charakterystyka i cechy misji przedsiębiorstwa
Charakterystyka i cechy misji przedsiębiorstwa
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 206 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|