Co to jest marketing
To:
- organizowanie działalności w zakresie sprzedaży (szybko, dobrze sprzedać wyprodukowany towar lub usługę) stały kontakt z klientem (klient nasz pan)
- skoordynowana działalność przedsiębiorstwa na którą składa się: wytworzone produkty, opakowania, badania rynku i promocja w celu osiągnięcia optymalnych obrotów i zysków
- jest zbiorem działań polegających na dokładnym poznaniu potrzeb wybranej grupy odbiorców i możliwie dokładnym dostosowaniu oferty firmy do oczekiwań tej grupy. Grupa ta stanowi dla firmy rynek zbytu
- jest sztuką poznania oraz zrozumienia potrzeb konsumenta
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (3 stron A4)
2. (20 stron A4)
3. (9 stron A4)
4. (29 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (20 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (11 stron A4)
10. (30 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.1 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.9 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Co to jest marketing
Co to jest marketing
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 138 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|