Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
optimum Pareto | rekrutacja | decyzje konsumenta na rynku | przykładowy plan marketingowy | równowaga konsumenta | wykłady z marketingu międzynarodowego | krzywa podaży | model 7S |

Co to jest marketing


To:

- organizowanie działalności w zakresie sprzedaży (szybko, dobrze sprzedać wyprodukowany towar lub usługę) stały kontakt z klientem (klient nasz pan)

- skoordynowana działalność przedsiębiorstwa na którą składa się: wytworzone produkty, opakowania, badania rynku i promocja w celu osiągnięcia optymalnych obrotów i zysków

- jest zbiorem działań polegających na dokładnym poznaniu potrzeb wybranej grupy odbiorców i możliwie dokładnym dostosowaniu oferty firmy do oczekiwań tej grupy. Grupa ta stanowi dla firmy rynek zbytu

- jest sztuką poznania oraz zrozumienia potrzeb konsumenta

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing mix - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Co to jest marketing

Co to jest marketing
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 138 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować