Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
łańcuch dostaw | teoria zachowań konsumenta | analiza ABC | macierz McKinseya | schemat organizacyjny | krańcowa stopa substytucji | analiza tows | prywatyzacja przedsiębiorstw |

Co to jest reklama

Reklama najczęściej bywa przedstawiana jako komunikat, który ma za zadanie zwiększyć popyt, a w konsekwencji sprzedaż określonego produktu. Ta prosta i okrągła definicja tak naprawdę mówi jednak niewiele, a na dodatek jest nie precyzyjna. Warto ją więc uzupełnić o dwa istotne elementy:

1. Czasami, a nawet dość często reklamę tworzy się po to, by zmniejszyć popyt. Taki charakter mają np. wszelkie kampanie antynikotynowe albo antyalkoholowe.
Właściwie promowanie każdego produktu związane jest jednocześnie z próbą namawiania klientów, by odrzucili wyroby konkurencyjne. Na przykład reklama pasty do zębów Signal z mikrogranulkami ma na celu zmniejszenie popytu na pasty, które nie mają takiej właściwości.

2. Warto jednocześnie na samym początku wyraźnie zaznaczyć, dlaczego reklama może mieć bardzo silny wpływ na odbiorcę. Dzieje się tak, ponieważ nie jest ona zwykłym komunikatem, który ma za zadanie tylko informować. Jej nadrzędnym celem staje się przekonywanie  klienta.  REKLAMA  TO – NAJKRÓCEJ  MÓWIĄC – INFORMACJA + PERSWAZJA.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Typy reklamy (0.2 stron)
2. Środki reklamy (0.4 stron)
3. Formy reklamy (rodzaje reklamy) (0.6 stron)
4. Funkcje reklamy (0.7 stron)
5. Reklama (0.2 stron)
6. Rola ekonomiczna reklamy (0.3 stron)
7. Reklama outdoor (0.4 stron)
8. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
9. Pojęcie reklamy (0.7 stron)
10. Reklama zewnętrzna (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Co to jest reklama

Co to jest reklama
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 240 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii