Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
niewidzialna ręka rynku | papiery wartościowe | mikroekonomia | IRR | psychologia w marketingu | kryzys gospodarczy | wynagrodzenia | sprzedaż osobista |

Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa)

Na wizerunek może wpływać m.in.:

- jakość produktów,
- promocja
- renoma jaką cieszy się firma,
- opinie uznanych liderów,
- światowa popularność,
- uznanie jakości i niezawodności produktów,
- wykształcenie i doświadczenie pracowników,
- udział w targach,
- wykorzystywanie wizerunku osób sławnych i popularnych,
- sponsoring,
- lobbing,
- regularne badania opinii społecznej (co o nas myślą inni),
- umiejętne relacje z mediami,
- utrzymywanie dobrych stosunków z klientami,
- umiejętne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych wewnątrz firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta ( bibliografia)
12 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
16 stron(-y)
TQM a wizerunek przedsiębiorstwa ( bibliografia przypisy)
48 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa)

Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa)
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 218 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii