Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
sterowanie zapasami | analiza strategiczna | analiza ryzyka | polityka cenowa | dywersyfikacja ryzyka | dobra Giffena | prawo Engla | kapitał obrotowy |

Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa)

Na wizerunek może wpływać m.in.:

- jakość produktów,
- promocja
- renoma jaką cieszy się firma,
- opinie uznanych liderów,
- światowa popularność,
- uznanie jakości i niezawodności produktów,
- wykształcenie i doświadczenie pracowników,
- udział w targach,
- wykorzystywanie wizerunku osób sławnych i popularnych,
- sponsoring,
- lobbing,
- regularne badania opinii społecznej (co o nas myślą inni),
- umiejętne relacje z mediami,
- utrzymywanie dobrych stosunków z klientami,
- umiejętne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych wewnątrz firmy.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta (Strony A4: 12) 📚
Zobacz: Corporate identity - referat (Strony A4: 12) 📚
Zobacz: Bancassurance - prezentacja (Strony A4: 16)
Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.
Zobacz: TQM a wizerunek przedsiębiorstwa (Strony A4: 48) 📚 📝
Zobacz: Atrybuty produktu (Strony A4: 9)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta ( bibliografia)
12 stron(-y)
Corporate identity - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
16 stron(-y)
TQM a wizerunek przedsiębiorstwa ( bibliografia przypisy)
48 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa)

Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa)
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 235 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025