Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prognozowanie | podstawy analizy finansowej | analiza rachunku zysków i strat | model Altmana | rzadkość dóbr | plan promocji | szkolenia | badania w psychologii |

Co wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy?

Przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy należy wziąć pod uwagę:

1. zasięg i selektywność oddziaływania poszczególnych środków reklamy - od wielkości tego zasięgu zależy bowiem to, czy informacja dociera do mniejszej czy większej liczby odbiorców. Duże znaczenie ma także selektywność, a więc możliwość docierania z informacją do wydzielonej grupy odbiorców.

2. Rodzaj i wielkość segmentu rynku obsługiwanego przez przedsiębiorstwo oraz charakterystyka konsumentów tworzących ten segment - większy segment rynku może skłaniać do wyboru środków o większym zasięgu oddziaływania i odwrotnie.

3. Produkt oraz jego charakterystykę funkcjonalną i symboliczną - produkt może zaspokajać potrzeby mniej lub bardziej masowe. W zależności od rodzaju potrzeb może on być reklamowany za pomocą środków o różnym zasięgu oddziaływania i różnym stopniu selektywności.

Środki reklamy powinny być zgodne z całościową koncepcją projektu promocji. W ich tworzeniu mogą być pomocne różne modele obrazujące proces wpływania na zmianę postaw ludzkich (model hierarchii efektów, model adaptacji innowacji, model AIDA, model komunikowania).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - referat (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Wybór i jego skutki (0.2 stron)
2. Asortymentacja (0.1 stron)
3. Reklama pocztowa (0.5 stron)
4. Model AIDA (1.2 stron)
5. Wybór ekonomiczny (0.9 stron)
6. Reklama telewizyjna (0.6 stron)
7. Reklama (0.2 stron)
8. Promocja (1 stron)
9. Definicja reklamy (0.2 stron)
10. Transport (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Co wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy?

Co wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy?
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 35 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii